Cele patru Antene vor avea, incepand cu acest an, noi “fratiori”. Trei noi televiziuni va lansa trustul Intact in 2008 si 2009. Arenna TV (profil sportiv), Top TV (profil muzical) si Business TV (profil economic) sunt cele

Cele patru Antene vor avea, incepand cu acest an, noi “fratiori”.
Trei noi televiziuni va lansa trustul Intact in 2008 si 2009.

Arenna TV (profil sportiv), Top TV (profil muzical) si
Business TV (profil economic) sunt cele trei noi posturi de televiziune pentru
care trustul Intact a obtinut licenta zilele trecute. Din cele 100 de milioane
euro planificate pentru investitie in intreg trustul, 30 de milioane sunt
dedicate celor trei noi televiziuni (dintre care 56.000 drepturi de transmisie,
970.000 regie, 160.000 grupuri montaj, 2.000.000 echipamente de transmisie, 11
milioane drepturi pentru difuzarea unor competitii sportive, 3 milioane licente
programe si muzica, 500.000 decoruri, 5 mi­lioane echipamente productie, 2
mi­lioane dotari mijloace de transport si alte investitii operationale).

Doua dintre cele trei televiziuni se vor lansa in cursul
anului 2008, iar a treia va incepe sa emita la inceputul anului 2009.

RESURSE. Toate
cele trei televiziuni vor folosi si resursele existente deja in trustul Intact,
respectiv Arenna TV, care va fi condusa de Cristi Cretu, actual director al
Departamentului Sport ANTENA 1 si ANTENA 3, va folosi si reporterii celor doua
televiziuni, precum si pe cei de la Gazeta Sporturilor. De asemenea, Business
TV, televiziune a carei director va fi Gabriela Vranceanu Firea, se bazeaza
deja pe o echipa de 50 de redactori si editorialisti de la pu­blicatia Saptamana
Financiara, dar si pe ziaristii de la Financiarul. Top TV se va axa pe ideea de
music & travel si va fi o alternativa pentru tinerii romani.

PUBLIC. “Avem in
plan in­ves­ti­tii de 100 de milioane de euro in 2008, cu un obiectiv bine
definit: Trus­tul de Presa Numarul 1 in Ro­ma­nia. In ceea ce priveste Divizia
TV, aceasta se consolideaza prin lan­sa­rea a trei canale de nisa, astfel
fi­ind acoperite cele mai interesante seg­mente de public pentru adverti­seri.
Un public in fata caruia mai avem multe de spus”, a declarat Ca­melia
Voiculescu, presedinte In­tact.

Trustul Intact cuprinde televiziunile Antena 1, Antena 2,
Antena 3 si Euforia, radiourile Romantic si News FM, publicatiile Jurnalul National,
Saptamana Financiara, Financiarul, Felicia, Gazeta Sporturilor, Good Food, Good
Home, 4 WD, Top Gear, Eve si reteaua de cotidiane locale Ghimpele.

cristina.stamatescu@jurnalul.ro


Despre autor:

Jurnalul National

Sursa: Jurnalul National


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.