Vodafone a lansat un program de loialitate care recompenseaza vechimea in retea si valoarea medie a facturii. Programul include 4 segmente de clienti persoane fizice, delimitate in functie de vechimea in retea si de valoarea medie a facturii, pe u

Vodafone a lansat un program de loialitate care recompenseaza
vechimea in retea si valoarea medie a facturii. Programul include 4 segmente de
clienti persoane fizice, delimitate in functie de vechimea in retea si de
valoarea medie a facturii, pe ultimele 6 luni: Red, Silver, Gold si Platinum.
Abonatii beneficiaza de puncte de
loialitate suplimentare, in functie de segmentul in care se incadreaza: 10%
bonus pentru clientii Red, 30% bonus pentru clientii Silver, 60% bonus pentru
clientii Gold si 100% bonus pentru clientii Platinum. Aceste puncte
suplimentare reprezinta un bonus de loialitate care se adauga punctelor de baza.
Incepand cu data de facturare din 23 ianuarie 2008, clientii operatorului vor
fi informati individual cu privire la segmentul din care fac parte. De
asemenea, clientii pot apela gratuit *299 de pe celular pentru informatii
suplimentare despre program.

Operatorul continua sa acorde minutele lunare gratuite
pentru vechimea in retea: 30 de minute pentru abonatii aflati de peste 3 ani in
retea, 20 de minute pentru clientii Vodafone de peste 2 ani si 10 minute pentru
cei care sunt in reteaua Vodafone de 1 an.


Despre autor:

Jurnalul National

Sursa: Jurnalul National


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.