Partea frontala a masinii respecta noua linie de design a casei franceze si inspira cate putin din toate: rafinament, sportivitate si eleganta. Dar, per ansamblu, liniile mi se par prea "rotunde". Nu ar fi stricat ceva mai multa agresivitate. Cine stie, poate varianta finala o va avea!? Iar in spate s-a renuntat la arhitectura abrupta, taiata parca cu toporul, in favoarea unor curburi atent studiate. Ce sa-i faci, concurenta o cere. si misiunea Megane-ului III va fi una foarte dificila, daca avem in vedere Fiat-ul Bravo, Peugeot-ul 308 si viitorul VW Golf VI. (S.R.N.)
Despre autor:
Sursa: Romania Libera
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Spațiile verzi și eficiența energetică, viziunea pentru un București sustenabil
Sursa: green.start-up.ro
-
Dan Mihăescu: Ce trebuie să știe fondatorii despre GapMinder Fund II?
Sursa: start-up.ro
-
Secretele vedetelor de la Hollywood pentru un machiaj impecabil. Tehnici și...
Sursa: garbo.ro
-
Venituri de peste 300 de milioane de euro pentru Jumbo, în 2023. Care sunt...
Sursa: retail.ro
-
Afirmații delirante din partea unui preot: femeile agresate se*ual trebuie să...
Sursa: kudika.ro
-
UniCredit vede oportunități de consolidare în România
Sursa: futurebanking.ro
-
Problemă majoră la Tesla Cybertruck. Toate modelele vândute trebuie să se...
Sursa: wall-street.ro