Traficul infernal din Bucuresti este cauzat de firmele protejate de Cotroceni, asa-numitii "regi ai asfalturilor", care, folosindu-se de sprijinul politic dat de presedintele Traian Basescu, acapareaza toate lucrarile de reparatii din Capitala fara a
Traficul infernal din Bucuresti este cauzat de firmele protejate de Cotroceni, asa-numitii "regi ai asfalturilor", care, folosindu-se de sprijinul politic dat de presedintele Traian Basescu, acapareaza toate lucrarile de reparatii din Capitala fara a avea personalul necesar sa le termine, a sustinut, joi, primul ministru Calin Popescu Tariceanu, la inaugurarea celui de-al doilea pasaj rutier de pe DN1.

Astfel, firmele vizate deschid zeci de santiere, ca sa acapareze lucrarile, dar, pentru ca nu au capacitatea si experienta necesare, dar nici suficienti oameni, lasa lucrarile incepute sau pot finaliza doar o parte din ele si pentru celelalte cauta subcontractanti.

De aici apar, spune premierul, termenele decalate, costurile suplimentare si deranjul cetatenilor.

El si-a cerut scuze pentru situatia soselelor din Capitala, desi nu se considera vinovat de aceasta, mentionand ca si el este afectat de aglomeratia din trafic.

Pentru remedierea acestor probleme, Tariceanu a precizat ca va cere, in mod special, supravegherea lucrarilor, prin introducerea unor modificari in legea referitoare la achizitiile publice pentru evitarea ambuteiajelor din trafic.

In incheiere, Tariceanu l-a felicitat pe ministrul Transporturilor, Ludovic Orban, pentru modul in care isi gestioneaza ministerul, adaugand ca finalizarea pasajului a fost posibila numai datorita lui.

Primul ministru a precizat ca pasajul trebuia sa fie gata de acum cativa ani, dar, pentru ca ministrul Gheorghe Dobre nu a fost destul de competent, lucrarea a fost terminata abia joi, cu opt zile mai devreme decat era stipulat in contract.


Despre autor:

Romania Libera

Sursa: Romania Libera


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.