Oficialii consortiului Euro Construct Trading 98, UMB Spedition si PA&Co ne-au declarat ca studiul de fezabilitate pentru tro nsonul de autostrada Moara Vlasiei-Ploiesti, realizat de Search Corporation, este „frectie la picior de lemn“. „Firma condusa de Michael Stanciu a intocmit un studiu din birou, fara a se face o evaluare in teren, iar acum se incearca acoperirea acestui lucru si a datelor eronate“, ne-au declarat sursele citate.
Fata in fata cu realitatea din teren, constructorii au realizat un studiu geotehnic pe care l-au trimis la Compania Nationala de Autostrazi si Drumuri Nationale din Romania (CNADNR). „Lucrarile sunt blocate de mai bine de doua saptamani. Am solicitat conducerii CNADNR schimbarea solutiei tehnice prin inlocuirea materialului de umplutura, respectiv pamant, cu balast. Conducerea CNADNR a avizat schimbarea solutiei tehnice“, ne-au explicat reprezentantii consortiului.
Despre autor:
Sursa: Gardianul
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Spațiile verzi și eficiența energetică, viziunea pentru un București sustenabil
Sursa: green.start-up.ro
-
Dan Mihăescu: Ce trebuie să știe fondatorii despre GapMinder Fund II?
Sursa: start-up.ro
-
Secretele vedetelor de la Hollywood pentru un machiaj impecabil. Tehnici și...
Sursa: garbo.ro
-
Venituri de peste 300 de milioane de euro pentru Jumbo, în 2023. Care sunt...
Sursa: retail.ro
-
Cum se poate evita insolvența. Expertul care s-a ocupat de cazul Blue Air:...
Sursa: wall-street.ro
-
Afirmații delirante din partea unui preot: femeile agresate se*ual trebuie să...
Sursa: kudika.ro
-
UniCredit vede oportunități de consolidare în România
Sursa: futurebanking.ro