Salonul European de Transport (TERTS) desfasurat la Amsterdam in perioada 26 octombrie - 3 noiembrie 2007 este un punct de referinta pentru industria mondiala de profil. Pe langa camioane, vehicule comerciale usoare, la acest targ desfasurat o data l
Salonul European de Transport (TERTS) desfasurat la Amsterdam in perioada 26 octombrie - 3 noiembrie 2007 este un punct de referinta pentru industria mondiala de profil. Pe langa camioane, vehicule comerciale usoare, la acest targ desfasurat o data la doi ani mai sunt expuse trailere, vehicule speciale, componente, accesorii sisteme telematice si de IT pentru transporturi.
"Dati industriei de transport mai mult spatiu, faceti loc pentru EcoCombi si oferiti suficiente fonduri pentru achizitionarea de filtre pentru particule". Acestea sunt principalele idei ale discursului lui Ron Bonsen, presedinte al comitetului care a facut posibila organizarea TERTS 2007. Bonsen a numit trei teme care evidentiaza caracterul actual al expozitiei: Mobilitatea, protectia mediului si ingradirea financiara a companiilor de transport. Presedintele, de asemenea, a mai subliniat si contextul actual in care se desfasoara show-ul, aratand faptul ca Olanda isi datoreaza prosperitatea sectorului transporturilor, iar "acest lucru nu trebuie schimbat sub nicio forma", a spus Bonsen, "chiar daca aproape toate discutiile ce se desfasoara in jurul acestui sector se concentreaza in principal pe consecintele negative".Premiul pentru inovatieIn deschiderea ceremoniei, Peter-Jan Bentein, din partea ING Lease, si presedintele juriului, Henk Nooteboom, au anuntat castigatorul premiului pentru inovatie TERTIA. Prestigioasa distinctie a fost castigata de camionul de distributie propulsat pe baza de hidrogen, denumit Hytruck. Presedintele juriului a explicat ca acest produs a fost premiat datorita conceptului "proaspat" care s-a aflat in spatele realizarii sale si pentru ca este o solutie de transport cu zero emisii. Nooteboom a mai apreciat si faptul ca natura flexibila a sistemului de propulsie a conceptului il face ideal pentru multiple aplicatii."Truck of the year"Seriile reinnoite MAN TGS/TGX au castigat premiul 'Truck of the year 2008>>. Cele 111 puncte acordate noilor serii ale producatorului german au fost de ajuns pentru a surclasa ceilalti nominalizati, Iveco Stralis si Renault Premium Lander. Presedintele juriului, Andy Salter, a spus la ceremonia de decernare: "Este cea de-a saptea oara cand MAN castiga acest titlu de la instituirea acestui premiu". TGS/TGX vor inlocui pe piata seria TGA si prezinta o noua perspectiva a firmei germane asupra sectorului camioanelor grele."Van of the year"Premiul "Van of the year 2008" a fost castigat de un produs comercializat sub trei branduri si produs la uzina comuna, Sevel. Sevel este un joint-venture intre PSA si Fiat, iar grupul denumit “Light Sevel”, cel care a castigat prestigiosul premiu, este compus din vehiculele Fiat Scudo, Peugeot Expert si Citroen Jumpy. Un juriu format din jurnalisti de specialitate din 20 de tari a acordat acestui produs 108 puncte dintr-un maxim de 140, castigand confortabil in fata celui de-al doilea candidat clasat, Renault Kangoo. Presedintele juriului, Peter Wieman, a explicat: "Noul vehicul este o imbunatatire majora a precedentului model. Acesta ne-a dovedit ca este capabil de performante deosebite in ceea ce priveste confortul la rulare, sistem de franare si consum de combustibil".


Despre autor:

Curierul National

Sursa: Curierul National


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.