Vanzarile la berea Ciucas au crescut cu 30% in primul trimestru al acestui an.
Prima promotie nationala dezvoltata de brand ("Programul de racorire globala") a avut ca principale obiective cresterea indicatorilor de consum si dezvoltarea distrib
Vanzarile la berea Ciucas au crescut cu 30% in primul trimestru al acestui an.
Prima promotie nationala dezvoltata de brand ("Programul de racorire globala") a avut ca principale obiective cresterea indicatorilor de consum si dezvoltarea distributiei la nivel national. Alaturi de celelalte programe de comunicare derulate de-a lungul anului, promotia a contribuit si la cresterea vanzarilor, anul 2007 fiind unul extrem de promitator din acest punct de vedere, ne-a declarat Andreea Barsan, Brand Assistant Ciucas. Ciucas face parte din portofoliul de marci al URSUS Breweries, alaturi de Peroni Nastro Azzurro, URSUS, Timisoreana, Stejar si Pilsner Urquell. URSUS Breweries, subsidiara a SABMiller plc, este al doilea mare producator de bere de pe piata romaneasca, cu o cota de piata de 24%. Compania, care numara peste 1300 de angajati, are sediul in Bucuresti si detine 4 fabrici de bere in Cluj-Napoca, Timisoara, Buzau, Brasov. In anul financiar care s-a incheiat la 31 martie 2007, grupul a raportat un profit brut de 3.154 milioane $ si o cifra de afaceri de 18.620 milioane $.


Despre autor:

Curierul National

Sursa: Curierul National


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.