Produsele IT&C au cea mai mare pondere in vanzarile online si sunt urmate de electrocasnice si electronice. Compania de distributie detine doua magazine online, PCFun.ro, lansat in 2006, si Electrofun.ro, deschis in urma cu o luna, specializat in domeniul electronicelor si electrocasnicelor.
Conform unei analize efectuate pe vanzarile Electrofun.ro, femeile detin 55% in decizia de cumparare in sectorul comunicatii si accesorii si doar 11% in electrice. Barbatii au 55% in decizia de cumparare pentru produsele de ingrijire personala si 65% la produsele electrocasnice. Grupul a investit in proiectul ElectroFun.ro pana in prezent 200.000 de euro.
Potrivit lui Ghenea, ponderea platilor online realizate cu cardul bancar este de 12% din totalul cumparaturilor efectuate din cele doua magazine online.
Despre autor:
Sursa: Jurnalul National
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
Femeia care rescrie felul în care copiii învață să vorbească
Sursa: start-up.ro
-
5 jocuri de jucat cu copiii în zilele ploioase
Sursa: garbo.ro
-
Oana Radu a pierdut în instanță în fața fostului soț, Cătălin Dobrescu!...
Sursa: kudika.ro
-
Patronatele Bancare și federațiile sindicale au semnat noul Contract Colectiv...
Sursa: futurebanking.ro
-
Răzvan Ghenu, Arggo: Ne confruntăm cu din ce în ce mai multe atacuri cibernetice
Sursa: retail.ro
-
Soarele răsare din Vestul României: Județul Arad pregătește un nou parc...
Sursa: wall-street.ro
9AM recomanda:
Urmareste-ne si pe Facebook
TI-A PLACUT ACEST ARTICOL?
Aboneaza-te la 9AM pentru a primi articole similare.