Uzina Dacia Mioveni intentioneaza sa-si dubleze productia in 2008 pana la nivelul de 350.000 de unitati, fata de 188.461 de autoturisme, cat a produs in 2006.
Azi a fost produs automobilul cu numarul 3 milioane - vehiculul este un Logan de culoa
Uzina Dacia Mioveni intentioneaza sa-si dubleze productia in 2008 pana la nivelul de 350.000 de unitati, fata de 188.461 de autoturisme, cat a produs in 2006.
Azi a fost produs automobilul cu numarul 3 milioane - vehiculul este un Logan de culoare gri platine care va fi exportat in Italia.
Dacia estimeaza ca automobilul cu numarul patru milioane ar putea iesi de pe liniile de fabricatie inainte de 2010, se arata intr-un comunicat al companiei.
"Este un moment important in istoria uzinei, pentru ca ieri s-a trecut la o cadenta de 1.050 de automobile pe zi. Pana in 2008 vom fi capabili sa producem in trei luni toata productia din anul 2004. Dorim sa aducem cadenta de productie a uzinei la standardele fabricilor din grupul Renault, de 60-63 de vehicule pe ora", a declarat Charles Morillo, directorul general al uzinei de autovehicule Dacia. Productia fabricii se ridica anterior la 930 de automobile pe zi.
"Automobilul Dacia cu numarul un milion a fost fabricat in 1985, la 17 ani de la inceperea activitatii de productie la Mioveni. Au fost necesari apoi inca 13 ani pentru ca productia totala a uzinei sa ajunga, in 1998, la doua milioane de vehicule", se mentioneaza in comunicat.
Dacia va incepe anul viitor, in uzina de la Mioveni, productia a doua noi modele bazate pe platforma Logan, unul fiind Logan Pick-up, iar cel de-al doilea, un derivat din modelul Sandero, a declarat marti Charles Morillo, directorul uzinei de autovehicule.
"In 2008 vom produce aici inca doua modele. Unul va fi pick-up, iar celalalt un derivat din modelul brazilian Sandero, ambele fabricate pe aceeasi linie pe care se fabrica modelele actuale, berlina, MCV si VAN. Linia de asamblare este foarte flexibila, procesul de vopsire, spre exemplu, se face separat pentru diferitele tipuri de caroserie, insa linia finala de fabricare permite asamblarea tuturor versiunilor de caroserie", a mai spus Morillo.


Despre autor:

Curierul National

Sursa: Curierul National


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.