Demersurile sale nu sunt vazute cu ochi buni de reprezentantii MT, in subordinea caruia se afla aeroportul. „Suntem singurul aeroport din tara care realizeaza profit. Pe de alta parte, compania olandeza Arhicom, dar si Jafza International, din Emiratele Arabe Unite, ne-au facut o oferta serioasa de a investi in obiectivele pe care dorim sa le dezvoltam aici, fiind interesati, in special, de platforma logistica. Dl Ostaficiuc a decla nsat o veritabila campanie de lobby pentru a trece aeroportul in proprietatea CJT. A vorbit pana si cu premierul Tariceanu despre aceasta problema. Doar in 2005, cheltuielile de intretinere a aeroportului au depasit 5 milioane de euro. De unde va scoate CJT acesti bani, fara a mai vorbi despre sumele necesare investitiilor?
Despre autor:
Sursa: Gardianul
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Spațiile verzi și eficiența energetică, viziunea pentru un București sustenabil
Sursa: green.start-up.ro
-
Dan Mihăescu: Ce trebuie să știe fondatorii despre GapMinder Fund II?
Sursa: start-up.ro
-
Secretele vedetelor de la Hollywood pentru un machiaj impecabil. Tehnici și...
Sursa: garbo.ro
-
Venituri de peste 300 de milioane de euro pentru Jumbo, în 2023. Care sunt...
Sursa: retail.ro
-
Cum se poate evita insolvența. Expertul care s-a ocupat de cazul Blue Air:...
Sursa: wall-street.ro
-
Afirmații delirante din partea unui preot: femeile agresate se*ual trebuie să...
Sursa: kudika.ro
-
UniCredit vede oportunități de consolidare în România
Sursa: futurebanking.ro