Toti agentii economici care si-au desfasurat activitatea la malul marii au fost verificati la sange.

Actiunea "Parteneriat pentru Litoral" a luat sfarsit. Comparativ cu sezonul estival 2006, numarul de actiuni intreprinse in aceeasi perioa
Toti agentii economici care si-au desfasurat activitatea la malul marii au fost verificati la sange.

Actiunea "Parteneriat pentru Litoral" a luat sfarsit. Comparativ cu sezonul estival 2006, numarul de actiuni intreprinse in aceeasi perioada a acestui an a crescut cu 5,5%, anul trecut fiind efectuate 1.422 de actiuni de control. Valoarea amenzilor aplicate de Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorului, in 2007, a fost de 1.584.600 lei, fata de 588.920 lei, totalul sanctiunilor acordate agentilor economici in 2006. Numarul de sesizari si reclamatii primite a inregistrat o scadere, acesta fiind de 439, fata de 450 in 2006. Turistii au reclamat, in primul rand, comercializarea produselor expirate, conditiile de cazare necorespunzatoare numarului de stele clasificat (mobilier vechi, igrasie in bai, tavan deteriorat, miros de mucegai in camera), refuzul cazarii doar pentru o noapte si prestarea serviciilor in mod defectuos. In total, ANPC a aplicat 516 avertismente si 805 amenzi contraventionale. Inspectorii au depistat produse cu deficiente in valoare totala de 507.246,51 lei. In acest sezon estival, ANPC a intensificat actiunile de verificare si supraveghere pe segmentul serviciilor de agrement si cel al serviciilor de inchiriere sezlonguri.
In acest domeniu s-au constatat alte nereguli, printre care neeliberarea bonurilor fiscale, informarea necorespunzatoare si echipamente deteriorate. z

Unde
>> Mamaia, Tinta hoTilor
In urma sesizarilor inregistrate in statiunea Mamaia, care semnalau sustragerea bunurilor turistilor din camere, inspectorii ANPC, in colaborare cu Politia de proximitate, au constituit echipe de lucru care au efectuat 121 de actiuni de control in anonimat. Echipele de control au ajuns la concluzia ca receptionerii unui numar de 84 de unitati de cazare nu verificau in nici un mod identitatea persoanelor care intrau in hoteluri. S-a impus consilierea administratorilor de hoteluri, pentru ca pe viitor turistii sa nu se mai confrunte cu astfel de probleme.


Despre autor:

Romania Libera

Sursa: Romania Libera


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.