Marco Tempestini, unul dintre pilotii care se bat pentru titlu in Campionatul de Raliuri al Romaniei (CRR), intentioneaza sa participe la raliul Dakar 2008 cu licenta romana, numai ca a primit un "interzis" din partea presedintelui ACR, Constantin Ni
Marco Tempestini, unul dintre pilotii care se bat pentru titlu in Campionatul de Raliuri al Romaniei (CRR), intentioneaza sa participe la raliul Dakar 2008 cu licenta romana, numai ca a primit un "interzis" din partea presedintelui ACR, Constantin Niculescu. Tempestini nu este singurul care are aceasta problema, caci mai multi piloti din CRR doresc participarea in curse de campionat european sau mondial, insa problema licentelor ii impiedica. Pilotul italian, care de cativa ani participa in competitiile din Romania, povesteste situatia halucinanta in care se afla atat el, cat si alti colegi. "Sper ca aceasta situatie grotesca si in afara oricarei realitati sa se rezolve cat mai curand. Acest domn (n.r. - Constantin Niculescu, presedinte ACR) mi-a spus la telefon ca, dat fiind faptul ca particip la 'liniute>>, adica in CRR, si pentru ca acestea nu sunt recunoscute de FIA, de ce ar trebui sa-mi dea consimtamantul sa utilizez licenta romana? Lucrul preocupant este ca pana la aceasta ora noi, pilotii, am facut putin, prea putin pentru a descoperi aceasta minciuna colosala, care are loc in dauna FIA. Este necesar sa se faca cunoscut intr-un mod profesionist si competent cum stau lucrurile cu adevarat, cine si ce face, fara animozitati impotriva ACR si fara complexul romanului ca FIA nu asculta si nu actioneaza: curse de viteza in coasta cu masini de serie fara roll-bar, fara nici o securitate, raliuri 'europene>> cu doi-trei participanti, o organizatie sportiva ilegala dupa legile romane, o 'federatie internationala>> care se bazeaza pe trei sau patru sportivi privilegiati care participa in afara, cu unul din ei (Claudiu David) obligat sa nu participe in tara sa de origine..."


Despre autor:

Romania Libera

Sursa: Romania Libera


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.