CFR Calatori umfla buzunarele firmelor care se ocupa cu comertul de fier vechi. Societatea feroviara vinde in mare secret 133 de vagoane de incalzit trenurile si 13 locomotive functionale. Un vagon care costa la mana a doua 16.000-17.000 de euro, es
CFR Calatori umfla buzunarele firmelor care se ocupa cu comertul de fier vechi. Societatea feroviara vinde in mare secret 133 de vagoane de incalzit trenurile si 13 locomotive functionale. Un vagon care costa la mana a doua 16.000-17.000 de euro, este scos la licitatie cu doar 7.000 de dolari. Serviciul mecano-energetic din cadrul CFR Calatori vinde vagoanele de incalzit trenurile deoarece societatea feroviara a introdus sistemul de incalzire electric.

In perioada urmatoare, societatea CFR Calatori, prin Bursa Romana de Marfuri (BRM), vinde 133 de vagoane de incazit trenurile si 13 lomotive. Vagoanele au fost scoase din circuitul feroviar dupa ce CFR Calatori a introdus sistemul de incalzire electrica a trenurilor. „Aceste vagoane erau prevazute cu agregate de facut aburi. Din 1999 a inceput implementarea sistemului de incalzire electric. Din 1999 pana acum, aceste vagoane au fost trase pe dreapta si vor fi scoase la vanzare. Vagoanele sunt in stare buna“, ne-au declarat reprezentanti din sistemul feroviar privat.

Un vagon costa mai putin decat un Logan
Chiar daca un vagon nou de incalzit garn ituri costa intre 60.000 si 70.000 de euro, preturile minime de incepere a licitatiei de vanzare a vagoanelor CFR calatori sunt de 6.992 de dolari. „Un vagon la mana a doua costa intre 16.000 si 17.000 de euro. Nu cred ca se vor inghesui sa participe la licitatie prea multe firme“, ne-au spus sursele citate.


Despre autor:

Gardianul

Sursa: Gardianul


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.