Arabesque, distribuitorul autohton de materiale de constructii si finisaje, a inaugurat sambata cel de-al 4-lea si cel mai mare centru comercial si logistic din Capitala, cu o investitie de 4 milioane de euro. Noua sucursala este situata la intrarea
Arabesque, distribuitorul autohton de materiale de constructii si finisaje, a inaugurat sambata cel de-al 4-lea si cel mai mare centru comercial si logistic din Capitala, cu o investitie de 4 milioane de euro. Noua sucursala este situata la intrarea in Bucuresti, pe DN1 - in vecinatatea podului Otopeni. Suprafata totala de depozitare de care dispune unitatea este de aproximativ 30.000, ceea ce se ridica la jumatate din suprafata comerciala detinuta de companie in Capitala, prin celelalte 3 unitati ale sale. Situate in zona Militari, pe Şoseaua Andronache si, respectiv, in Glina, cele 3 centre comerciale cumuleaza astfel aproximativ 60.000 mp spatii de depozitare. La nivel national, reteaua Arabesque detine circa 180.000 mp spatii de depozitare, la care se adauga 550.000 mp platforme de lucru, se arata intr-un comunicat oficial al companiei. Prin noua unitate, Arabesque va oferi clientilor principalele produse din portofoliul companiei: materiale pentru constructii (betoniere, materiale metalurgice, materiale pentru zidarie etc.), sisteme pentru amenajari (adezivi, chituri, sisteme de gips carton, tavane casetate etc.), echipamente electrice si corpuri de iluminat, instalatii sanitare si termice, materii prime pentru mobilier (pal, feronerie, blaturi de masa si bucatarie, lemn stratificat etc.) si altele. Tuturor acestora li se adauga o serie de servicii, precum: transportul produselor la obiective, consiliere tehnica, mixare vopsele, debitare pal, cantuire si fasonare. Un brand 100% autohton, reteaua de centre comerciale Arabesque a fost infiintata in 1994, astfel ca, la ora actuala, include unitati in cele mai mari orase ale tarii: Galati (1994), Constanta (1998), Bucuresti (1999), Cluj-Napoca (1999), Piatra Neamt, (1999), Timisoara (1999), Craiova (2000), Brasov (2001), Bacau (2003), Oradea (2004), Ploiesti (2004), Iasi (2005), Baia Mare (2007). Compania a devenit prezenta si pe piata internationala a materialelor de constructii, prin deschiderea de filiale in doua dintre tarile vecine - Republica Moldova si Ucraina. Din planurile companiei pentru anul acesta fac parte atat deschiderea a alte doua centre comerciale in tara, cat si extinderea activitatii in alte tari vecine - Bulgaria si Serbia. Dupa ce a inregistrat, anul trecut, o cifra de afaceri de 333 milioane de euro, reprezentantii companiei estimeaza un nivel de 450 de milioane de euro pentru anul in curs.


Despre autor:

Curierul National

Sursa: Curierul National


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.