Media Fact Book releva faptul ca piata media a contribuit la o dezvoltare a mediului de afaceri, mai ales in domeniile telecomunicatii, financiar-bancar, farmaceutic si retail. In plus, au continuat sa se lanseze numeroase ziare, posturi de radio si televiziuni noi. Pentru anul in curs, Initiative vede o crestere a pietei de publicitate cu 34% fata de anul 2006, generata in primul rand de inflatia TV si de dezvoltarea domeniilor new media/digital si OOH.
In 2007, agentia estimeaza cresteri ale bugetelor de publicitate pentru categorii precum Telecomunicatii, Automotive, Servicii Financiare & Bancare, Food, Retail. Cresterea pe TV va fi de 45%, in timp ce presa scrisa isi va continua procesul de consolidare sub umbrela marilor trusturi internationale. Pentru Internet si cinema, Initiative estimeaza o crestere de +52% fata de 2006.
Initiative asigura servicii specializate de planificare, cumparare, strategie si consultanta de media. Cu o cifra de afaceri de circa 14 miliarde de dolari in anul 2005, Initiative Worldwide numara peste 3.500 de angajati in cele 99 de birouri la nivel global.
Despre autor:
Sursa: Curierul National
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
Femeia care rescrie felul în care copiii învață să vorbească
Sursa: start-up.ro
-
5 jocuri de jucat cu copiii în zilele ploioase
Sursa: garbo.ro
-
Oana Radu a pierdut în instanță în fața fostului soț, Cătălin Dobrescu!...
Sursa: kudika.ro
-
Patronatele Bancare și federațiile sindicale au semnat noul Contract Colectiv...
Sursa: futurebanking.ro
-
Răzvan Ghenu, Arggo: Ne confruntăm cu din ce în ce mai multe atacuri cibernetice
Sursa: retail.ro
-
Soarele răsare din Vestul României: Județul Arad pregătește un nou parc...
Sursa: wall-street.ro