Scandalurile legate de promovarea turismului romanesc se tin lant.
Un raport al Directiei de Control a Guvernului scoate la iveala inca un „tun“ de un milion de euro  dat de firma S.M.Art la bugetul fostei Autoritati Nationale
Scandalurile legate de promovarea turismului romanesc se tin lant.
Un raport al Directiei de Control a Guvernului scoate la iveala inca un „tun“ de un milion de euro dat de firma S.M.Art la bugetul fostei Autoritati Nationale pentru Turism.

Scandalurile legate de promovarea imaginii turismului romanesc se tin lant, iar numele unor firme „abonate“ la contracte cu statul ies din nou la iveala. Firma S.M.Art Advertising Grup - realizatoarea „celebrelor“ clipuri cu Dracula, care nu au putut fi difuzate din cauza calitatii submediocre - a mai dat si alte „tunuri“ la fosta Autoritate Nationala pentru Turism (ANT). Un raport al Directiei de Control a Guvernului (DCG) indica negru pe alb ca S.M.Art a mai castigat de la ANT sume considerabile si dintr-un contract de difuzare media a unor spoturi de promovare a turismului intern.

S.M.Art a dat ceva batai de cap DCG, care a desfasurat o ancheta la nivelul ANT, in urma sesizarilor privind mai multe nereguli legate de contracte de promovare turistica a Romaniei, incheiat cu firme private. De data aceasta, S.M.Art a reusit sa incaseze aproape un milion de euro de la ANT pentru difuzarea campaniei de promovare interna a turismului romanesc, printr-un contract incheiat in luna iulie a anului trecut. Pentru acesti bani, firma ar fi trebuit sa difuzeze spoturile pe cele mai importante cinci posturi TV. Raportul DCG arata insa cu totul altceva.


Despre autor:

Gardianul

Sursa: Gardianul


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.