Intrebati orice specialist in moda si o sa va spuna ca anul acesta sunt in tendinte accesoriile vintage. Un obiect care are patina vremii, fie ca l-ai furat din cutia de amintiri a bunicii, fie ca l-ai cumparat din magazin, gata invechit prin procedee chimice, iti da in aceasta vara un aer trendy, bine ancorat in lumea plina de baloane de sapun care se zbenguie in mintile creatorilor de moda.

Surprinzator este ca la aceasta tendinta s-au raliat si politicienii. Asta nu inseamna ca o sa-i vezi in Parlament avand centuri cu pielea tocita si catarame roase de vreme pe margini. De asemenea nu-i vad oferindu-si foc unul altuia de la o bricheta cu benzina, dar ii simt preocupati de branduri vechi, pe care altii nu par sa mai dea doi bani. Culmea este ca e vorba de marci ale caror etichete le-au scorojit candva chiar cei care acum le scot la lumina si le etaleaza mandri. Un brand vechi, scos de la naftalina este cel al Conventiei Democrate o marca ce a ajuns la fel de jerpelita ca jeansii unui student din Piata Universitatii.