SANATATE - CAMPANIE DE INFORMARE   Sub sloganul "Afla de C", agentia HNC - The Advertising Supermarket desfasoara pana la sfarsitul acestui an, prima campanie de informare, educare si preventie impotriva infestarii cu virusul Hepatitei C. Ca
SANATATE - CAMPANIE DE INFORMARE   Sub sloganul "Afla de C", agentia HNC - The Advertising Supermarket desfasoara pana la sfarsitul acestui an, prima campanie de informare, educare si preventie impotriva infestarii cu virusul Hepatitei C. Campania are o componenta tv, spoturi difuzate pe Antena 3, Realitatea Tv, TVR 2, Discovery Channel, National Geographic si ProCinema si o componenta pe internet. HNC - The Advertising Supermarket este cea mai mare agentie independenta specializata pe comunicarea medicala din Romania.       ETAPA - TINERI LA OLIMPIADA   Olimpiadele Comunicarii continua cu noi evenimente. Luni si marti, (28-29 mai) participantii cu lucrari inscrise in concurs si care au ajuns in finala, isi vor prezenta proiectele timp de doua zile, in fata unui public format din membrii juriului, dar si din angajatori care doresc sa ii cunoasca pe cei mai performanti tineri cu abilitati in domeniul comunicarii. 220 de studenti au ajuns in finala, din cei 720 inscrisi. La 1 iunie, in cadrul Galei finale, vor fi prezentati castigatorii.       ALARMA - PREMIU PENTRU INOVATIV MEDIA   Exploatarea intr-o campanie a spatiilor neconventionale de comunicare este intotdeauna o provocare, dar si o sansa de a realiza un proiect memorabil. Starcom a gandit si implementat la solicitarea Avon campania "1 din 8 femei", impotriva cancerului de san. Mediul de amplasare a elementelor de  outdoor l-au reprezentat locurile din autobuze, statii de metrou, cinematografe, pentru un impact mai puternic asupra publicului vizat. Solutia a fost remarcata de revista Cream care analizeaza cele mai reusite campanii media din intreaga lume, a fost nominalizata la Effie Romania 2007 si a obtinut la Ada€™Or 2007 premiul pentru Best Innovative Media.       MEDIU - PRIETENII PESTILOR   Nu se stie daca totul a pornit  de la logo-ul agentiei, care reprezinta un banc de pesti, dar, de curand, Friends este o agentie care a hotarat sa se implice in apararea faunei din Delta Dunarii. Ei semneaza o campanie pro-bono pentru asociatia Salvati Delta. Solutia creativa s-a concretizat in realizarea unui vizual care reprezinta o canadiana de camuflaj, ale carei pete de culoare sunt reprezentate de diverse deseuri care polueaza de obicei apele si solul Deltei. Grupaj realizat de Eliza Dumitrescu


Despre autor:

Jurnalul National

Sursa: Jurnalul National


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.