Se spune adesea, si uneori pe buna dreptate, ca romanul face totul de mantuiala, ca rezultatele unei munci prestate in spatiul mioritic sunt dezamagitoare, pentru a se concluziona ca totul a fost prost gandit din start. Mizam tot timpul pe „da
Se spune adesea, si uneori pe buna dreptate, ca romanul face totul de mantuiala, ca rezultatele unei munci prestate in spatiul mioritic sunt dezamagitoare, pentru a se concluziona ca totul a fost prost gandit din start. Mizam tot timpul pe „data viitoare va fi mai bine“, dar continuam sa actionam la fel. Deh! Doar suntem romani! Nu se dezice de la acest fapt nici Festivalul de Film Bucuresti, care a primit un buget imens, dar prost administrat. Cu 560.000 de lei in buzunar, organizatorilor nu li s-a parut asa de important sa promoveze evenimentul. Prin urmare, festivalul care anunta pe ici, pe colo, prin cate un articolas, ca va avea ca invitati oaspeti de seama, regizori straini, actori si producatori de renume de peste hotare, a avut parte de zero publicitate. Festivalul s-a desfasurat in perioada 4-13 mai si a avut ca principale atuuri programul „complex“ si numarul invitatilor veniti in Romania, dar ce folos daca nimeni nu a stiut acest lucru? Directorul festivalului, Cornelia Palos, se declara foarte nemultumita de reflectarea in mass-media a evenimentului, fara a fi oferit chiar dansa o solutie in acest sens. „Sunt dezamagita de faptul ca mass-media nu au sprijinit evenimentul in sine, pentru ca programul a fost foarte bine gandit, festivalul beneficiind de doi selectioneri internationali.


Despre autor:

Gardianul

Sursa: Gardianul


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.