Romanul, daca nu se distreaza pe seama cuiva, nu se simte bine. Satisfactia este si mai mare atunci cand tinta glumelor sale are pierderi financiare de pe urma farselor pe care le face. Acest gen de persoane sunt unii dintre clientii fi


Romanul, daca nu se distreaza pe seama cuiva, nu se simte bine. Satisfactia este si mai mare atunci cand tinta glumelor sale are pierderi financiare de pe urma farselor pe care le face. Acest gen de persoane sunt unii dintre clientii firmelor de catering sau ai pizzeriilor, care distribuie la domiciliu preparatele lor. Cu toate ca exista o baza de date in care figureaza toti clientii fideli, firmele tot se mai pacalesc, din cand in cand.
"Aproximativ trei la suta din cei care ne suna sunt neseriosi. Fac, de obicei, comenzi si dau adrese false sau exista cazuri cand agentul ajunge acasa la client cu livrarea, iar acesta o refuza", ne-a spus Ovidiu Vasile, seful unitatii "Jerry?s Pizza" din zona 1 Mai. Potrivit acestuia, de-a lungul anilor, au existat multe astfel de situatii. In general, cei care fac comenzi false sunt tineri sau persoane aflate la un sprit, care au chef de glumite. "Bineinteles, daca cineva comanda 30 de pizza si clientul nu este in baza noastra de date, facem verificari. Sunam persoana care a facut comanda sau trimitem un sofer la domiciliul clientului inainte de livrare", a adaugat Ovidiu Vasile.
Mai exista si persoane ametite de aburii alcoolului care injura fara motiv personalul, dar si clienti care nu stiau ca o pizza are doar opt felii si acuza ca agentul unitatii le-a mancat o bucata din ea.
"Mi-ati facut pizza din malai?!!"
La "Stefany?s Pizza" au fost situatii in care unii clienti au avut obiectii demne de cascadorii rasului. La aceasta pizzerie, blatul este facut din malai, dupa o reteta americana, iar clientii mai nepriceputi in arta culinara au impresia ca au fost inselati.
"Unii clienti ne spun ca nu le place pizza, ca are pietre in ea. Dupa ce afla despre ce fel de reteta este vorba, tot nu se lasa. "Adica mi-ati facut pizza din malai?" Mai mult, clientul respectiv deja mancase jumatate din pizza, asa cum ne asteptam. Deci i-am dat banii inapoi numai pe jumatate", a adaugat Stefan Dogaru. Mai exista, desigur, si situatii in care persoanele chiar trebuie sa plece de acasa si nu anuleaza comenzile. Si copiii lasati singuri acasa fac glume, dar sunt imediat descoperiti, deoarece firmele de catering s-au obisnuit cu ei. Cu ajutorul catorva intrebari tip, acestia sunt foarte repede deconspirati. "Avem o hartie cu intrebari pe care le adresam tuturor copiilor care ne suna si fac comenzi care nu par reale", ne-a mai spus Stefan Dogaru.


Despre autor:

Cancan

Sursa: Cancan


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.