Flamingo International a consemnat o cifra de afaceri de 35 milioane euro aferenta primului trimestru al acestui an. Acest rezultat este in concordanta cu preconizarile pe care reprezentantii companiei le-au facut in cadrul conferintei de presa organ

Flamingo International a consemnat o cifra de afaceri de 35 milioane euro aferenta primului trimestru al acestui an. Acest rezultat este in concordanta cu preconizarile pe care reprezentantii companiei le-au facut in cadrul conferintei de presa organizate in luna martie 2007, ocazie cu care au anuntat rezultatele financiare realizate anul trecut. Aceasta valoare se inscrie in estimarile companiei de la inceputul anului 2007 si sta la baza viitoarei dezvoltari a grupului Flamingo International.
Unul dintre principalii factori care au contribuit la obtinerea acestor rezultate este decizia retailerului de a reorganiza reteaua de magazine si de a se concentra in special pe unitatile mari, care s-au dovedit a fi mai profitabile. "Suntem foarte multumiti de aceste rezultate, deoarece ele confirma promisiunea pe care ne-am facut-o atat noua, cat si clientilor si partenerilor nostri la inceputul anului, aceea a unui nou inceput care sa contribuie la dezvoltarea Grupului Flamingo si care sa-i intareasca pozitia pe piata", a declarat Jiri Rizek, CEO al Flamingo.
In prim-plan, strategia adoptata de grup in urma fuziunii Flanco - Flamingo a venit cu o scadere inregistrata in anul 2006, insa revenirea pietei de electronice pe un trend ascendent a adus rezultatele favorabile din primul trimestru al acestui an, potrivit oficialilor firmei. "Rezultatele realizate ne demonstreaza ca piata isi revine dupa scaderea de anul trecut, iar Flamingo se inscrie in acelasi trend in ceea ce priveste volumul de vanzari", a adaugat Jiri Rizek.

Magazine cu suprafete intre 1.800-3.000 mp

Reteaua Flanco World cuprinde magazine de suprafata mare (1.800 - 3.000 metri patrati), amplasate in orase mari si medii, in centre de retail usor de accesat de catre clienti. Primul magazin Flanco World a fost lansat in noiembrie 2005, in Brasov, iar in prezent exista 10 magazine Flanco World in toata tara. Lantul de magazine Flamingo Computers, cu cele peste 50 de locatii existente in Romania, este liderul pietei locale de IT&C, detinand primul loc pe piata calculatoarelor pentru al 4-lea an consecutiv, cu o cota de piata de 13,1% pentru 2006, in crestere cu 18,5% fata de anul 2005. Grupul Flamingo International deruleaza activitati de retail si distributie, produsele comercializate fiind din gamele IT&C, electronice si electrocasnice. Magazinele sunt operate sub brandurile Flanco World, Flamingo Computers si Flanco, fiecare dintre acestea fiind specializat pe segmente de produse si clienti diferite.
Clientii pot gasi in magazinele grupului tehnologii si produse atat din segmentul IT si electronice, cat si din gama serviciilor de entertainment. De asemenea, acestia pot beneficia de consultanta in alegerea produselor potrivite, asigurand si servicii postvanzare. Din iunie 2005 compania Flamingo International este cotata la Bursa de Valori Bucuresti.


Despre autor:

Curierul National

Sursa: Curierul National


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.