Compania Curiero si-a planificat pentru acest an sa acopere cu serviciul postal 80% din mediul rural, zona dominata de catre Posta Romana. Firma este primul operator national de curierat din Romania care a lansat un serviciu postal privat. Curiero, u

Compania Curiero si-a planificat pentru acest an sa acopere cu serviciul postal 80% din mediul rural, zona dominata de catre Posta Romana. Firma este primul operator national de curierat din Romania care a lansat un serviciu postal privat. Curiero, unul dintre liderii pietei de curierat intern din Romania, si-a propus cresterea cifrei de afaceri pe segmentul de livrari postale la 5,6 milioane euro in 2007, cu 60% mai mult decat anul trecut. Compania si-a propus ca, pana la sfarsitul anului, sa acopere in proportie de 80% zonele rurale cu serviciul postal. Dezvoltarea serviciului de posta in zona rurala reprezinta una dintre directiile de business Curiero. Compania urmeaza planuri de dezvoltare si pentru celelalte servicii - curierat rapid, curierat expres si cargo. Extinderea in zona rurala cu serviciul postal reprezinta o oportunitate care va fi fructificata deplin in momentul in care piata se va liberaliza, ne-a declarat presedintele Curiero, Bogdan Carcu. Compania va continua si anul acesta dezvoltarea extensiva (geografica) si intensiva (procesarea si livrarea unui volum mai mare de comenzi).

Pana in 2008, Posta nu poate fi concurata la scrisori

Pana la inceputul anului viitor serviciile si preturile oferite de Posta Romana nu pot fi concurate. "Pana in 2008, Posta Romana nu poate fi concurata la tarifele pentru transmiterile sub 50g. Legea obliga orice operator de curierat sa oferteze un pret cu 1,5 ori mai mare decat cel al Postei Romane, pentru acest tip de transmitere. In aceste conditii, Curiero raspunde prin asigurarea de servicii cu valoare adaugata, flexibile, care pot include negocierea duratei de livrare, gestionarea si comunicarea exceptiei de livrare (inclusiv corectarea adresei destinatarului atunci cand este posibil fara returnarea coletului la expeditor), spune Carcu. "Segmentul de posta reprezinta o oportunitate de dezvoltare pentru piata de curierat in ciuda restrictiilor tarifare reglementate. Concurenta in aceasta zona este benefica si va creste calitatea serviciului. Ne asteptam ca, odata cu extinderea livrarilor de tip posta in mediul rural, portofoliul de clienti Curiero care solicita livrari de documente in aceasta zona sa creasca", a declarat Carcu. Operatorul national de curierat privat acopera in acest moment 60% din mediul rural al Romaniei cu serviciul postal. Pentru planurile de extindere compania va demara investitii in locatii, in flota, in echipamente electronice si sisteme IT si in cresterea echipelor de curieri, care la momentul actual cuprinde un numar de 3.500. Daca pozitionarea Curiero ar intra intr-o categorie, aceasta ar fi cu siguranta Premium, trebuie insa mentionat ca preturile se stabilesc direct cu clientul, in functie de volum si pachet de servicii, precum si de contributia potentiala a clientului la cresterea companiei, potrivit lui Carcu. In 2006, compania a inregistrat o cifra de afaceri de 8 milioane euro.


Despre autor:

Curierul National

Sursa: Curierul National


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.