Cea de a doua editie a targului dedicat brandurilor de lux de pe piata romaneasca, ce va avea loc intre 6 si 9 decembrie, presupune o investitie de peste 500.000 de euro, a declarat ieri presedintele Romexpo, George Cojocaru.
Targul, care pro
Cea de a doua editie a targului dedicat brandurilor de lux de pe piata romaneasca, ce va avea loc intre 6 si 9 decembrie, presupune o investitie de peste 500.000 de euro, a declarat ieri presedintele Romexpo, George Cojocaru.
Targul, care promoveaza o conceptie noua, si anume luxul ca atitudine, "se bazeaza si pe statistica din 2006, cand 54 la suta dintre vizitatori au fost femei si 46 la suta barbati, buni cunoscatori ai brandurilor de lux si buni cumparatori", dupa cum a mentionat George Cojocaru. "Editia din acest an, organizata de Romexpo si EuroExpo, isi propune sa consolideze marca Luxury Show, sa aduca branduri noi si sa creasca numarul si calitatea expozantilor. Estimam o crestere de 50 la suta fata de 2006, astfel incat numarul firmelor sa treaca de 200. Cea de a doua editie este lansata sub deviza Luxul ca atitudine si are pilon central de promovare bijuteriile si accesoriile de lux", a precizat Camelia Buda, director general Euroexpo. La targul de lux vor fi expuse masini, motociclete, ambarcatiuni, elemente de design interior, creatii de moda, parfumuri, bijuterii, ceasuri, electronice, bauturi, tigari, pana la elicoptere.
La editia din 2006, au fost vandute obiecte in valoare de circa cinci milioane euro, iar din cei peste 7.500 de vizitatori, 40% au fost tineri cu varsta intre 20 si 30 de ani, iar pe segmentul de
30-40 de ani, procentajul a fost de 30%., Organizatorii precizau ca, anul trecut, in Bucuresti, existau 3.000 de persoane cu venituri de peste 8.000 de euro lunar, 13.000 de persoane care castiga 2.500 de euro lunar, cateva zeci de mii care depasesc 1.000 de euro lunar, iar cateva sute sunt milionari in valuta. De nasemenea, conform omului de afaceri Irinel Columbeanu, Targul marcilor de lux din Romania este un factor de progres pentru tinerii care isi construiesc o cariera, un impuls pentru a depasi "limite invizibile". "Luxury Show din Romania este singura manifestare de acest gen la care am participat si cred ca este foarte bine organizata, fara opulenta deranjanta pe care am remarcat-o, in reviste, la manifestarea similara de la Moscova", a precizat Columbeanu.


Despre autor:

Cronica Romana

Sursa: Cronica Romana


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.