Amenajarea circuitului din jurul Palatului Parlamentului se afla pe ultima turnanta. Se asambleaza tribunele, se asaza parapetii pe marginea pistei si se largeste asfaltul, aproximativ 70.000 de spectaori fiind asteptati, si in ziua referendumului,
Amenajarea circuitului din jurul Palatului Parlamentului se afla pe ultima turnanta. Se asambleaza tribunele, se asaza parapetii pe marginea pistei si se largeste asfaltul, aproximativ 70.000 de spectaori fiind asteptati, si in ziua referendumului, la acest spectacol al bolizilor.

Amenajarea circuitului de Formula 3 din jurul Palatului Parlamentului a intrat in linie dreapta. Muncitorii asambleaza tribunele, asaza parapetii pe marginea pistei si largesc asfaltul pe cateva portiuni. Pentru a face loc circuitului, organizatorii au distrus unele spatii verzi din zona si au taiat mai multi copaci pe care au promis ca-i vor replanta dupa etapa din calendarul FIA.

Asa cum orice cantaret sau formatie care se respecta pleaca in turneu cu propriile scule, la fel, organizatorii etapei FIA GT, care incepe pe 18 mai la Bucuresti, au trimis in avangarda tribunele si parapetii care se vor monta pe marginea pistei. Asa ca in jurul Palatului Parlamentului se lucreaza la foc continuu. Tribunele, aduse direct de pe circuitul din Bilbao, se monteaza in locurile cu vizibilitate maxima. Adica pe fiecare colt al circuitului, acolo unde se vor da luptele cele mai mari. Pe latura dreapta a Palatului Parlamentului se lucreaza de zor la largirea strazii. Muncitorii, chiar daca nu se spetesc cu munca, sunt mandri de proiectul pe care il realizeaza. “Lucram aici pentru cursa asta din mai. O sa facem strada mai mare sa poata astia sa alerge mai repede”, ne-a explicat unul din muncitori, aflat intr-o pauza prelungita de masa. Lucrarile au inceput pe 15 aprilie si se vor termina cu o saptamana inainte de primul antrenament oficial. Pana atunci insa, soferii care au drum prin zona trebuie sa suporte santierul extins si sa se obisnuiasca cu cateva cozi in plus pe langa cele provocate de reconstructia orasului. Pe strada, parapetii montati deja ingusteaza benzile si creeaza o senzatie de gatuire. Sunt pereti de beton, grosi de un metru si jumatate, inalti de un metru si cu o plasa de protectie montata deasupra. Peste cateva zile, si parcarea din Piata Constitutiei se va inchide, acolo urmand sa se construiasca boxele si paddock-urile pe o suprafata de aproximativ 40.000 de metri patrati. “Vreau sa imi cer scuze pentru toate neplacerile create cu ocazia acestor lucrari si pentru toate problemele de trafic. Sper ca lumea sa inteleaga necesitatea acestor operatiuni pentru organizarea unei curse in centrul orasului si vreau sa imi cer scuze, inca o data, tuturor celor care sunt afectati de asta'', spune Hartmut Beyer, promotorul evenimentului. Organizatorii au motivat alegerea locului, sugerand ca circuitul bucurestean ar semana cu celebra pista din Monte Carlo. Mai ramane de vazut daca se vor respecta termenele pentru realizarea circuitului si daca asfaltul romanesc va face fata miilor de cai putere veniti sa se intreaca in fata bucurestenilor.

Programul Bucharest Challenge

Vineri, 18 mai
08.00-08.45: Dacia Logan Cup (incalzire)
09.00-09.30: British F3 Int. Series (incalzire)
09.45-10.


Despre autor:

Gardianul

Sursa: Gardianul


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.