Nissan analizeaza "in mod serios" lansarea pe piata din SUA a unui automobil de dimensiuni mici, cu un pret sub 10.000 dolari, insa doreste sa analizeze mai intai piata privind viabilitatea acestui proiect, a declarat presedintele grupului nipon, Car
Nissan analizeaza "in mod serios" lansarea pe piata din SUA a unui automobil de dimensiuni mici, cu un pret sub 10.000 dolari, insa doreste sa analizeze mai intai piata privind viabilitatea acestui proiect, a declarat presedintele grupului nipon, Carlos Ghosn. O astfel de initiativa va reprezenta o minirevolutie pentru principala piata automobilistica din lume, dominata de modele de dimensiuni mari 4x4 si pick-up. "Producatorii americani au ignorat in mare parte potentialul pietei automobilelor de mici dimensiuni, foarte dezvoltata in Europa si Asia", a mai declarat Ghosn. Una dintre cele mai importante surse de crestere in 2006 pentru Renault, partener al Nissan, a fost modelul Logan, automobil de pret redus produs de filiala romana Dacia. Ghosn a reamintit ca a efectuat luna trecuta o vizita in India, una dintre principalele piete ale Nissan-Renault, unde producatorul de automobile Tata este gata sa lanseze un automobil de dimensiuni mici al carui pret se va ridica la 2.500 dolari. Aproape toate automobilele vandute pe piata americana costa mai mult de 10.000 de dolari. Carlos Ghosn a precizat ca lupta impotriva incalzirii globale si progresele tehnologice schimba fondul si prioritatile industriei automobilistice, iar Renault-Nissan incearca sa realizeze parteneriate cu constructorii chinezi si indieni. In prima faza, Nissan va lansa pe piata americana automobile dotate cu motoare diesel in maximum trei ani, a declarat Ghosn.


Despre autor:

Curierul National

Sursa: Curierul National


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.