In urma lucrarilor, suprafata de vanzare a crescut cu 11%, pana la 8.400 metri patrati.
Magazinul din Militari este unul dintre proiectele de modernizare a centrelor mai vechi ale companiei, urmatoarele fiind cele din Suceava, Cluj-Napoca si Constanta. Valoarea medie a investitiilor pentru fiecare proiect se ridica la 4 - 4,5 milioane de euro. Metro Cash&Carry Romania a deschis primul centru de distributie din Romania in 1996, in Bucuresti, ajungand la o retea de 23 de magazine: Bucuresti (4), Brasov (2), Constanta (2), Timisoara (2), Cluj, Bacau, Iasi, Craiova, Baia Mare, Galati, Ploiesti, Oradea, Sibiu, Suceava, Pitesti, Targu-Mures si Arad.
Compania a aratat ca intentioneaza sa mai deschida in Romania cel mult trei sau patru magazine in urmatorii 2-3 ani, vizand in primul rand consolidarea afacerii de pe piata locala.
In afara de magazinele cash&carry, grupul german Metro este prezent pe piata romaneasca si cu reteaua de hypermarketuri Real.
Despre autor:
Sursa: Curierul National
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Spațiile verzi și eficiența energetică, viziunea pentru un București sustenabil
Sursa: green.start-up.ro
-
Dan Mihăescu: Ce trebuie să știe fondatorii despre GapMinder Fund II?
Sursa: start-up.ro
-
Secretele vedetelor de la Hollywood pentru un machiaj impecabil. Tehnici și...
Sursa: garbo.ro
-
Venituri de peste 300 de milioane de euro pentru Jumbo, în 2023. Care sunt...
Sursa: retail.ro
-
Cum se poate evita insolvența. Expertul care s-a ocupat de cazul Blue Air:...
Sursa: wall-street.ro
-
Afirmații delirante din partea unui preot: femeile agresate se*ual trebuie să...
Sursa: kudika.ro
-
UniCredit vede oportunități de consolidare în România
Sursa: futurebanking.ro