Importatorul Mitsubishi si-a propus in 2007 o crestere cu 75% a vanzarilor sale, pana la 3.000 de unitati, dintre care o treime vor fi din noua generatie a modelului Outlander pe care importatorul a lansat-o pe piata marti. M Car Trading, parte a gru
Importatorul Mitsubishi si-a propus in 2007 o crestere cu 75% a vanzarilor sale, pana la 3.000 de unitati, dintre care o treime vor fi din noua generatie a modelului Outlander pe care importatorul a lansat-o pe piata marti. M Car Trading, parte a grupului Tiriac Auto, a vandut anul trecut pe piata romaneasca 1.722 de vehicule Mitsubishi, dintre care 1.337 au fost autoturisme, iar restul de 385 au fost vehicule comerciale. Fata de 2005, cand romanii au cumparat aproximativ 1.250 de automobile Mitsubishi, vanzarile au crescut cu 37%. M Car Trading vinde modelele Mitsubishi printr-o retea nationala de 15 dealeri. Pentru anul acesta, reprezentantii companiei au spus ca asteapta vanzari cu 75% mai mari, pe fondul lansarii noilor generatii ale modelelor Outlander, Pajero si Lancer. Daca cel din urma va intra pe piata in toamna, celelalte doua modele au fost lansate oficial marti 27 februarie. Outlander este cel mai mic vehicul de teren al Mitsubishi, a carui gama off-road mai cuprinde automobilul de teren de dimensiuni mari Pajero si pick-up-ul L 200.


Despre autor:

Adevarul

Sursa: Adevarul


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.