Companiile din tara noastra au strategii de achizitii. Mai mult, numarul firmelor romanesti cu astfel de strategii este mai mare decat cele din alte state precum Croatia, Cehia si Ungaria. Astfel, un sondaj realizat de Roland Berger, citat de Mediafa
Companiile din tara noastra au strategii de achizitii. Mai mult, numarul firmelor romanesti cu astfel de strategii este mai mare decat cele din alte state precum Croatia, Cehia si Ungaria. Astfel, un sondaj realizat de Roland Berger, citat de Mediafax, arata ca 95% din companiile din tara noastra au o strategie de achizitii, peste media celorlalte patru tari participante la studiu. Totusi, Romania este devansata de statele europene la capitolul privind comunicarea catre propriii angajati a planurilor privind cumpararea de produse sau servicii. Astfel, aproximativ trei sferturi dintre firmele din cele cinci state comunica angajatilor din Departamentul de achizitii strategia pentru aceasta activitate, insa in cazul Romaniei ponderea este de 55%. Principalele obiective ale activitatii de achizitie in regiune sunt calitatea, respectarea termenelor de livrare, costurile scazute si eficienta operatiunii.


Despre autor:

Adevarul

Sursa: Adevarul


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.