Terapia-Ranbaxy a inregistrat anul trecut o crestere a vanzarilor cu aproximativ 50% comparativ cu 2005, peste avansul pietei farmaceutice romanesti, estimat la 20%, potrivit unui raport financiar al grupului farmaceutic Ranbaxy, preluat de Mediafax.
La nivelul grupului indian Ranbaxy, care a achizitionat in iunie anul trecut pachetul majoritar de actiuni (96,7%) al producatorului roman Terapia Cluj-Napoca de la fondul de investitii Advent International, vanzarile de pe piata romaneasca sunt inregistrate impreuna cu cele din Comunitatea Statelor Independente. Astfel, anul trecut, aceste piete au inregistrat o crestere cumulata a vanzarilor de 115% pana la 137 milioane dolari, numai pentru ultimul trimestru fiind raportat un avans de 161%, la 53 milioane dolari.
Estimarile din iunie 2006 aratau, pentru 2006, o cifra de afaceri de 100 milioane de dolari, in crestere cu 20 de milioane de dolari fata de anul 2005. "Operatiunile comerciale ale Ranbaxy si Terapia au fuzionat, iar forta de vanzari a fost dublata. Strategia de marketing impreuna cu portofoliul puternic de noi produse vor contribui la cresterea afacerii pe piata romaneasca. Terapia-Ranbaxy s-a pregatit pentru a intruni noile cerinte impuse de intrarea Romaniei in UE. Mai mult, Terapia-Ranbaxy va deveni un centru strategic pentru operatiunile grupului in UE si CSI", se mai arata in raportul Ranbaxy.
Operatiunile din Romania, pe locul al treilea in cadrul grupului
La inceputul lunii decembrie a anului trecut, directorul general al grupului indian, Malvinder Singh, declara ca operatiunile din Romania vor reprezenta un element-cheie al cresterii profiturilor in 2007. Singh a afirmat ca activitatea Ranbaxy in Romania se desfasoara "extrem de bine" si ca operatiunile de pe piata locala vor ocupa locul al treilea, ca marime, in cadrul grupului.
Potrivit unui raport al firmei de cercetare Cegedim, Terapia-Ranbaxy s-a clasat in prima jumatate a anului trecut pe locul cinci intre producatorii de medicamente din Romania, inregistrand cea mai mare crestere din top 10.
La nivel mondial, Ranbaxy a inregistrat vanzari consolidate de 1,34 miliarde dolari si un profit net de 115 milioane dolari. Producatorul intentioneaza sa lanseze o campanie agresiva de expansiune internationala, urmarind sa devina unul din principalii cinci producatori de medicamente generice, la nivel mondial, cu vanzari anuale de cinci miliarde de dolari, pana in 2012.
Despre autor:
Sursa: Curierul National
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Spațiile verzi și eficiența energetică, viziunea pentru un București sustenabil
Sursa: green.start-up.ro
-
Românii de la Rottaprint se extind în internațional: comenzi în 14 țări, în 2023
Sursa: retail.ro
-
Dan Mihăescu: Ce trebuie să știe fondatorii despre GapMinder Fund II?
Sursa: start-up.ro
-
Transformă-ți grădina într-un paradis: 10 obiecte de decor potrivite pentru...
Sursa: garbo.ro
-
Premieră pentru Revolut: Lansează refinanțarea creditelor
Sursa: futurebanking.ro
-
Psihologii dezvăluie cele 15 calități pe care femeile le caută în bărbații cu...
Sursa: kudika.ro
-
Cătălin Cîrstoiu, candidatul PSD-PNL la Primăria Capitalei: Nu îmi pun...
Sursa: wall-street.ro