Avocatii si-au suflecat manecile cu generozitate pentru a lucra in sfera publicitatii pentru copii, titreaza online AdAge. Anul acesta temele de la congresul Association of National Advertisers' Advertising Law & Business Affairs au fost axate pe obe
Avocatii si-au suflecat manecile cu generozitate pentru a lucra in sfera publicitatii pentru copii, titreaza online AdAge. Anul acesta temele de la congresul Association of National Advertisers' Advertising Law & Business Affairs au fost axate pe obezitatea tot mai des intalnita in randul copiilor. 2007 va fi anul in care focusul il va reprezenta publicitatea pentru copii, apreciaza John Feldman, avocat la firma Reed Smith, in cadrul conferintelor Association of National Advertisers' Advertising Law & Business Affairs Conference, citeaza online AdAge. Feldman a subliniat faptul ca a fost infiintat site-ul KidAdLaw.com, special creat pentru a oferi noutati despre activitatile ce au legatura cu marketingul pentru copii. In momentul de fata, conform afirmatiilor facute de Feldman, cercetarile au drept tinta publicitatea pentru alimente, dar urmeaza sa fie luate in discutie si alte categorii precum politica.
"Daca esti in afaceri cu dulciuri, vinzi dulciuri; daca esti in afaceri cu burgeri, atunci vinzi burgeri", a subliniat Feldman vizavi de afacerile ce au drept target copiii. "Daca produci ceva ce este plin de grasimi si calorii, desi reprezinta o traditie, orice implicatie care nu este sanatoasa este daunatoare", a specificat acesta in discursul sau.


Despre autor:

Curierul National

Sursa: Curierul National


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.