Operatorul de indoor Brand Management promite sa vina in intampinarea clientilor cu o oferta consolidata intr-o retea de centre comerciale de tip mall la nivel national si de cladiri de birouri.
Mizand pe expansiunea locatiilor de tip office b
Operatorul de indoor Brand Management promite sa vina in intampinarea clientilor cu o oferta consolidata intr-o retea de centre comerciale de tip mall la nivel national si de cladiri de birouri.
Mizand pe expansiunea locatiilor de tip office building si a mall-urilor atat pe piata din Capitala, cat si pe cea din provincie, reprezentantii Brand Management considera ca acest lucru va duce la "o diversificare a ofertei dandu-le marketerilor posibilitatea de a realiza primele campanii de indoor advertising cu acoperire nationala". Astfel, operatorii de indoor vor putea oferi in intreaga tara peste 500 de suporturi de tipul light frame-uri, balustrade, frame-uri sau scari rulante. "Marele avantaj oferit de indoor este ca se pot desfasura proiecte speciale, reusind in acest mod a se iesi din zona advertising-ului conventional", se subliniaza intr-un comunicat al companiei.
Portofoliul de locatii al Brand Management cuprinde centrele comerciale de tip mall: Plaza Romania, Bucuresti Mall, City Mall, Iulius Mall Iasi, Moldova Mall Iasi, Iulius Mall Timisoara, Lotus Market Oradea, Macromall Brasov, Tomis Mall Constanta si Central Shopping Center Cluj, iar printre cladirile de birouri sunt Marriott, World Trade Center, Baneasa Business Center, Camera de Comert si Industrie a Romaniei, SIF Muntenia, Sitraco Twins, Floreasca Business Center, Milenium Business Center Constanta. Nici centrele comerciale nu au fost ocolite, agentia detinand in portofoliu locatii din galeriile Carrefour, precum si reteaua Bricostore.
Agentia este prima care a desfasurat o serie de campanii la nivel national in centrele comerciale de tip mall. Acestea, in numar de patru, fac parte din cele 40 desfasurate pentru cei 24 de clienti. Incepand de anul trecut, Brand Management a infiintat o filiala a companiei in Bulgaria, "unde am reusit sa oferim pietei de indoor noi concepte de advertising. Portofoliul de locatii cuprinde cele 2 centre comerciale de tip mall din Sofia, precum si aproximativ 10 cladiri de birouri reprezentative". Pentru 2007, Brand Management vizeaza dezvoltarea portofoliului de locatii la nivel national, infiintarea unor filiale in Europa de Est si o cifra de afaceri de 1 mil. euro pentru Romania.


Despre autor:

Curierul National

Sursa: Curierul National


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.