Vanzarile hypermarketurilor Carrefour din Romania au crescut anul trecut cu 23,2%, la 536 milioane de euro, comparativ cu 2005, fiind insa sub estimarile companiei, de 600 de milioane de euro.
In primul semestru al anului 2006, compania a real
Vanzarile hypermarketurilor Carrefour din Romania au crescut anul trecut cu 23,2%, la 536 milioane de euro, comparativ cu 2005, fiind insa sub estimarile companiei, de 600 de milioane de euro.
In primul semestru al anului 2006, compania a realizat in Romania vanzari de 211,6 milioane de euro, in crestere cu aproape 35% fata de intervalul similar din 2005, avansul fiind determinat atat de noile deschideri, cat si de rezultatele obtinute de unitatile existente.
Directorul general al Carrefour Romania, Jacobo Caller Celestino, estima in luna octombrie a anului trecut ca vanzarile pe piata romaneasca vor ajunge in 2010 la un miliard de euro, fata de nivelul de 600 milioane euro anticipat pentru 2006. Reteaua Carrefour din Romania include sapte hypermarketuri, valoarea totala a investitiilor realizate pe aceasta piata depasind 220 de milioane de euro. Operatorul francez va deschide in acest an trei magazine, dintre care doua la Iasi si unul la Cluj-Napoca. Cele trei hypermarketuri vor fi inaugurate in a doua jumatate a anului.
Compania Carrefour a obtinut la finele anului 2005 controlul asupra Hyparlo, care la randul sau detine in proportie de 100% subsidiara din Romania a Carrefour, compania Carrefour Romania - Hiproma. Hyparlo detine 12 hypermarketuri in Franta si sapte in Romania. Planurile pe termen lung ale companiei franceze prevad atingerea nivelului de sase magazine in Bucuresti si a unui total de 30-40 de hypermarketuri in toata tara, in toate orasele cu peste 150.000 de locuitori.
La nivel de grup, vanzarile Carrefour au urcat cu 6,6% in 2006, la 87,422 miliarde euro. Vanzarile in termeni comparabili din afara Frantei au avut o evolutie mixta.
Astfel, vanzarile din Asia au coborat cu 2,4%, iar cele din Europa cu 2%, in timp ce in America Latina au consemnat o crestere de 6,8%.
Carrefour a reiterat ca anticipeaza pentru 2006 un ritm de crestere a profitului operational sub cel al vanzarilor, ca urmare a deschiderii de noi magazine. Datele referitoare la profiturile aferente anului trecut urmeaza sa fie publicate in luna martie.


Despre autor:

Curierul National

Sursa: Curierul National


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.