Iarna calda nu le provoaca neplaceri doar schiorilor. Firmele care comercializeaza echipament se plang din cauza vanzarilor foarte slabe din acest sezon, unul mult mai firav decat cel precedent. Nu doar transportator
Iarna calda nu le provoaca neplaceri doar schiorilor. Firmele care comercializeaza echipament se plang din cauza vanzarilor foarte slabe din acest sezon, unul mult mai firav decat cel precedent. Nu doar transportatorii pe cablu si administratorii partiilor se plang din cauza lipsei de zapada. Cabanele si hotelurile de la munte sunt si ele mai mult goale, ceea ce face ca turismul sa sufere cumplit. In plus, vanzarile la echipamentele de schi si snowboard merg foarte prost. SCHIMBARE. Gotech, singurul producator autohton, a sesizat criza si s-a reorientat catre alte piete. ""Am luat marfa de pe rafturile din Romania si am incercat sa vedem cum sunt receptate produsele noastre in Statele Unite ale Americii si in Slovenia. Nu putem trage o concluzie in acest moment, dar e clar ca vanzarile sunt slabe. Cel mai tare se resimte aceasta criza la costumele de schi. Celelalte produse ale noastre, pulovere, camasi, bluze, pantaloni si tot ce mai avem, se vand in continuare"", a declarat Lala Velker, director de productie la firma baimareana. DEZAMAGIRE. Proprietarii magazinelor din Bucuresti se plang si ei. ""Merge prost de tot. In decembrie, luna de varf pentru noi, a mers foarte prost. De acum e prea tarziu sa mai sper la un val de cumparatori care sa vina la magazinul nostru"", spune Dana Gradinaru, de la Montrek Sport. Vremea neprielnica din aceasta iarna a influentat si vanzarile schiurilor Nordica. ""Ca si in anii precedenti, am pregatit cu seriozitate sezonul acesta, largind gama de produse, dar vanzarile nu s-au situat la nivelul asteptarilor. Am importat majoritatea modelelor de schiuri, venind astfel in intampinarea cerintelor clientilor nostri"", explica Ionut Ionescu, director de marketing la Gipo, unicul importator de schiuri Nordica din tara noastra. Ziper Sport Brasov a vandut slab in comparatie cu sezoanele precedente, dar pentru cata zapada am avut anul acesta, cifrele sunt totusi bune. ""Am avut o singura ninsoare, asa ca si produsele noastre vandute au fost mai putine. Asta a fost iarna betelor de schi. Sunt multumit de vanzarile pe care le-am avut in functie de cata zapada a fost pana acum"", a declarat Marius Chisulescu, director de vanzari la Ziper. RISC DE AVALANSA
Despre autor:
Sursa: Jurnalul National
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
She's Next: femeile adună mai ușor oameni. Cum se aplică asta în antreprenoriat?
Sursa: start-up.ro
-
Cora devine Carrefour: până la începutul lunii mai toate hipermarketurile vor...
Sursa: retail.ro
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
Creștere de 40% a portofoliului Ecofinance România
Sursa: futurebanking.ro
-
De ce te lasă Dumnezeu să urli de durere?
Sursa: garbo.ro
-
Oana Roman a reacționat după criticile aduse de Selly: Mă amuză foarte tare ...
Sursa: kudika.ro
-
Sondaj Libris: Când, unde, cât și de ce citesc românii. Ce buget alocă lunar...
Sursa: wall-street.ro