Dupa ce au primit bani garla, cele mai multe firme, agreate de Primaria Capitalei, au lasat vraiste o parte dintre lucrarile de reabilitare a strazilor, lucrari contractate a fi finalizate pana la sfarsitul anului trecut. Desi vremea este mai mult d
Dupa ce au primit bani garla, cele mai multe firme, agreate de Primaria Capitalei, au lasat vraiste o parte dintre lucrarile de reabilitare a strazilor, lucrari contractate a fi finalizate pana la sfarsitul anului trecut. Desi vremea este mai mult decat darnica pentru asa ceva, „harnicii“ lucratori nu s-au trezit inca din aburii petrecerilor de sarbatori, iar gurile strazilor au ramas la fel de stirbe.

Cadou de milioane de euro de la 'nasul Radu>>
Tripleta firmelor de “separeu” de la “Golden Blizt” a mai primit,in luna decembrie a anului 2006, un cadou in valoare de peste 10 milioane euro din partea “nasului Radu Berceanu', prin Compania de Drumuri Nationale. Astfel, in data de 4 decembrie, firma Euroconstruct Trading a primit de la CNADNR, in urma unei “licitatii in doi”, un contract de 8,9 milioane euro privind inchirierea unor utilaje de deszapezire a drumurilor nationale. de asemenea, pentru a nu ramane de caruta, firmele “Spedition UMB”, patronata de “regele asfaltului”, Dorel Umbrarescu, a prim it, prin incredintare directa, un contract de 3,05 milioane RON, privind lucrari de deszapezire, iar firma PA&CO, a “amicului” Cornel Casuneanu, un “cadou”, tot prin incredintare directa, de 1 milion euro. “Sunt niste banditi care vor sa se traga in piept unul pe altul”, se exprima, ceva timp in urma, despre membrii acestui consortiu (Euroconstruct, PA&CO si Spedition UMB) ministrul transporturilor, Radu Berceanu. (L.S.)

Pe site-ul Primariei, situatia lucrarilor de reabilitare a strazilor din Bucuresti arata ca multe dintre acestea au ramas nefinalizate. Mai exact, este vorba despre finisari, care, dupa cum se stie, dau cea mai mare bataie de cap constructorilor, deoarece acestea ies, in ochii cetatenilor, cel mai mult in evidenta. Dupa cum se va vedea, cele mai multe dintre acestea tin de ajustarile din jurul gurilor de canal, care fac ca traficul rutier sa fie anevoios si care, in termeni ingineresti, sunt denumite generic „ridicare la cota guri de canal“. Asemenea situatii intalnim pe soseaua Viilor, soseaua Antiaeriana, strada Odoarei, soseaua Panduri, ale caror lucrari au fost contractate de catre S.C. Strabag AG, iar termenul de finalizare a fost 15.11.2006.


Despre autor:

Gardianul

Sursa: Gardianul


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.