Centrele de servicii externalizate se caracterizeaza prin dinamism. Cine nu se teme de schimbare poate acumula experienta intr-un ritm accelerat si are oportunitatea unei cariere internationale in calitate de ' consultant.
In intreaga lume exista
Centrele de servicii externalizate se caracterizeaza prin dinamism. Cine nu se teme de schimbare poate acumula experienta intr-un ritm accelerat si are oportunitatea unei cariere internationale in calitate de ' consultant.
In intreaga lume exista o tendinta a companiilor de a-si externaliza anumite activitati ce nu sunt legate direct de afacerea lor. Romania devine o destinatie a centrelor de afaceri ce preiau aceste activitati. La ce trebuie sa se astepte un candidat care ar vrea sa aplice la un job in cadrul unui astfel centru de servicii? O conditie de baza este cunosterea limbilor straine, engleza fiind obligatorie. Lucrul in echipa este, de asemenea, o alta abilitate pe care angajatii trebuie sa o aiba deoarece activitatea presupune comunicare la distanta cu clientii si colegii din alte tari. La fel de important este si dinamismul. "Daca oamenii se tem de schimbare nu trebuie sa vina la noi, pentru ca aici lucrurile se schimba in fiecare zi. Trebuie sa te reinventezi in fiecare zi. Ei trebuie sa fie pregatiti sa lucreze intr-un mediu care ofera dezvoltare si performanta. Angajatii au oportunitatea unei cariere internationale ca si consultant", ne spune Felicia Georgescu, HR Country manager al Hewlett-Packard Romania.
Calitatea profesionala, apreciata indiferent de varsta
Diversitatea este o alta caracteristica a centrelor de servicii HP. Fie ca este vorba despre cea lingvistica, culturala ori a varstei. Desi media de varsta este de 28 de ani, managerii spun ca la HP se urmaresc calitatile persoanelor, indiferent de varsta lor.
Expunerea este lucrul cel mai important in dezvoltarea angajatilor centrelor de servicii. Laurent Poujol, manager al centrului HP de servicii din Bucuresti, considera ca experienta acumulata prin munca efectiva valoreaza 60% din dezvoltarea unei persoane. Doar 20-25% din progresul personal este adus de training. "Se vorbeste mult despre investitia in training, dar mult mai important este cat de mult compania este dispusa sa investeasca si sa riste cu oamenii sai prin expunerea lor rapida, oferindu-le un nou proiect, spre exemplu", arata Poujol.
Fiecare nou angajat beneficiaza de un program de informare de doua zile, in care invata valorile companiei sau procedurile standard, totul de la strategia HP pana la cum iti folosesti computerul.


Despre autor:

Adevarul

Sursa: Adevarul


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.