Aici vor putea fi depuse toate categoriile de plangeri, de la mod de organizare si mod de tratare a clientului, pana, la recuperarea unor bani de la banca, in conditiile in care clientul considera ca nu a avut informatia cu privire la plata unor comisioane sau dobanzi. Potrivit datelor furnizate de Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorului, cele mai frecvente reclamatii ale clientilor bancilor comerciale privesc nerespectarea clauzelor contractuale, lipsa informatiilor privind comisioanele incluse in contract si faptul ca banca nu ofera clientului posibilitatea de a consulta in avans contractul pe care urmeaza sa-l semneze, contract care, de cele mai multe ori, este redactat cu caractere foarte mici, ceea ce-l face dificil de citit integral si cu atentie in momentul semnarii.
Despre autor:
Sursa: Cronica Romana
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Spațiile verzi și eficiența energetică, viziunea pentru un București sustenabil
Sursa: green.start-up.ro
-
Dan Mihăescu: Ce trebuie să știe fondatorii despre GapMinder Fund II?
Sursa: start-up.ro
-
Secretele vedetelor de la Hollywood pentru un machiaj impecabil. Tehnici și...
Sursa: garbo.ro
-
Venituri de peste 300 de milioane de euro pentru Jumbo, în 2023. Care sunt...
Sursa: retail.ro
-
Cum se poate evita insolvența. Expertul care s-a ocupat de cazul Blue Air:...
Sursa: wall-street.ro
-
Afirmații delirante din partea unui preot: femeile agresate se*ual trebuie să...
Sursa: kudika.ro
-
UniCredit vede oportunități de consolidare în România
Sursa: futurebanking.ro