Neputincioase sau indiferente, autoritatile se plång ca pentru a construi un brand de
Romånia este una dintre putinele state care nu au definit un brand de tara care sa fie recunoscut in orice colt al lumii de catre straini
Neputincioase sau indiferente, autoritatile se plång ca pentru a construi un brand de tara au nevoie de experti si de peste 10 milioane de euro n In aceasta situatie, se va apela la experti straini care sa-i invete pe specialistii romåni cum sa contureze imaginea propriei tari
Romånia este cunoscuta in lume doar ca „tara lui Dracula si a lui Ceausescu“
In afara de aceste doua „marci“, strainii mai stiu de Hagi, Nadia Comaneci, Adi Mutu sau Dacia Logan
Totodata, este ingrijorator ca imaginea Romåniei in lume este asociata cu cea a imigrantilor, cersetorilor si criminalilor, afirma sociologii
Un brand de tara reusit ar reprezenta imaginea noastra in lume si ar dezvolta foarte mult turismul autohton
Romania este una dintre putinele state din lume care nu au definit un brand de tara care sa fie recunoscut oriunde in lume, de catre straini. Romania este cunoscuta in lume doar ca &l aquo;tara lui Dracula si a lui Ceausescu>>, sustin autoritatile din turism. In afara de aceste doua marci, unii straini mai stiu de Gheorghe Hagi, Nadia Comaneci, Adrian Mutu sau Dacia Logan. Asadar, Romania nu are o imagine clara, o marca reprezentantiva, cum ar fi Turnul Eiffel pentru Franta sau Statuia Libertatii si Casa Alba pentru Statele Unite ale Americii, considera specialistii. Ingrijorator este faptul ca imaginea tarii noastre in lume este asociata tot timpul cu o imagine de imigranti, cersetori si criminali. Pe de alta parte, autoritatile stau cu mainile in san, se plang ca pentru a construi un brand de tara au nevoie de peste 10 milioane de euro si apeleaza la experti straini care sa-i invete cum sa contureze imaginea propriei tari.
„Fiecare tara trebuie sa fie cunoscuta dupa ceva anume, sa detina propriul brand de tara. Orice strain, inainte de a sti ceva despre o tara anume, mai intai ii vine in minte un anumit simbol reprezentativ pentru regiunea respectiva”, este de parere presedintele Federatiei Patronatelor din Turismul Romanesc, Daniel Vasilescu. „Este foarte important ca Romania sa aiba propriul ei brand, care sa-i reprezinte imaginea in intreaga lume, pentru ca ne-ar aduce foarte multe beneficii, in special in dezvoltarea turismului romanesc.
Despre autor:
Sursa: Gardianul
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Spațiile verzi și eficiența energetică, viziunea pentru un București sustenabil
Sursa: green.start-up.ro
-
Românii de la Rottaprint se extind în internațional: comenzi în 14 țări, în 2023
Sursa: retail.ro
-
Dan Mihăescu: Ce trebuie să știe fondatorii despre GapMinder Fund II?
Sursa: start-up.ro
-
GALERIE FOTO | Cum arată Hotel Cișmigiu și ce așteptări au cei care-l conduc...
Sursa: wall-street.ro
-
Secretele vedetelor de la Hollywood pentru un machiaj impecabil. Tehnici și...
Sursa: garbo.ro
-
Vista Bank finanțează un parc eolian al grupului Premer Energy
Sursa: futurebanking.ro
-
Nici nu a născut, dar și-a ales deja bona filipineză. Ana Baniciu va naște în...
Sursa: kudika.ro