Odata cu prezentarea primului volum al cartii Superbrands Romania la 29 noiembrie, in cadrul librariei Carturesti, a avut loc inaugurarea campaniei itinerante Superbrands, intitulata "Celebrating Local Brands, Celebrating Romania".
Aceasta se
Odata cu prezentarea primului volum al cartii Superbrands Romania la 29 noiembrie, in cadrul librariei Carturesti, a avut loc inaugurarea campaniei itinerante Superbrands, intitulata "Celebrating Local Brands, Celebrating Romania".
Aceasta se va desfasura in luna decembrie in cateva mari orase ale tarii, in care exista o dezvoltare semnificativa a mediului de afaceri, cartea fiind de asemenea disponibila in mod gratuit, pentru consultare, prin retelele de librarii Carturesti si Humanitas.
Aceasta initiativa vine intr-un context in care volumul I al Superbrands Romania cuprinde, intr-o proportie de 30% (din cele 66 de branduri incluse in analiza), branduri romanesti autentice, care si-au construit de-a lungul timpului o reputatie solida, atat in randurile publicului local, cat si ale celui international. Modelele autohtone de succes in branding sunt deschise astfel unui segment-tinta deosebit de amplu, cu ajutorul retelei de birouri Superbrands, extinsa in 60 de tari, ducand mai departe faima unor marci specific romanesti.
Analiza cuprinsa in Superbrands este destinata in primul rand mediului de afaceri, anumitor oficialitati si institutii ale statului, ambasadelor, unor organizatii specializate, dar si mediului academic de specialitate (din domeniul marketingului si managementului), din Bucuresti si din tara. Cele 66 de branduri incluse in publicatie sunt prezentate din punctul de vedere al evolutiei acestora de-a lungul timpului, din perspectiva unor aspecte-cheie, integrate ca titluri de capitole: Piata, Realizari, Istoric, Produs, Evolutii recente, Promovare si Valoarea marcii.
Acele branduri romanesti care, prin includerea lor in analiza, au obtinut trofee Superbrands, au fost selectate in functie de contributia lor la "definirea Romaniei ca piata-cheie, din perspectiva unui mediu de afaceri consolidat si a potentialului pentru investitii", informeaza comunicatul de presa transmis de agentia de relatii publice BDR Associates. Dintre acestea, alaturi de branduri care s-au impus de-a lungul timpului, face parte si Fulga, cea mai tanara marca romaneasca, care a fost lansata abia in anul 2004.


Despre autor:

Curierul National

Sursa: Curierul National


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.