Spatiile destinate centrelor comerciale de tip mall se vor dubla in urmatorii doi ani, numai prin deschiderea, in 2008, a unei noi locatii, Cotroceni Park. Cu o suprafata construita de 210.000 de metri patrati, Cotroceni Park va fi cel mai mare shopp
Spatiile destinate centrelor comerciale de tip mall se vor dubla in urmatorii doi ani, numai prin deschiderea, in 2008, a unei noi locatii, Cotroceni Park. Cu o suprafata construita de 210.000 de metri patrati, Cotroceni Park va fi cel mai mare shopping center si parc de birouri din tara noastra, valoarea investitiei ridicandu-se la 220 milioane de euro. In prezent, suprafata totala destinata exclusiv centrelor comerciale de tip mall se ridica la circa 150.000 mp, estimarile specialistilor din sector indicand o majorare de pana la 400.000 mp, pana la sfarsitul anului 2008, dar cu mult in urma tarilor din Uniunea Europeana.
Amplasat in sectorul 6, la intersectia cu Bulevardul Vasile Milea si Bulevardul Timisoara, si la doar 30 de minute de centru, mall-ul va avea implicatii serioase atat asupra centrelor comerciale deja existente in zona, cat si asupra preturilor la apartamentele aflate in vecinatate.
Plaza Romania se va mai bucura de monopol in zona si anul viitor, in 2008 urmand sa fie finalizata constructia noului shopping mall. Potrivit presedintelui Cotroceni Park, Reuven Havar, lucrarile se vor finaliza nu mai tarziu de luna septembrie 2008. Din acest moment, Plaza Romania, prin care, in prezent, trec zilnic circa 30.000-35.000 de vizitatori, in timp ce in weekend numarul ajunge la 40.000-45.000 de vizitatori, ar urma sa resimta din plin aceasta concurenta, in conditiile in care distanta dintre cele doua centre va fi de nu mai putin de un kilometru. "Competitia va sprijini piata de retail si o va ajuta sa creasca. O piata de retail matura va oferi o mai mare incredere retailerilor internationali, ca si celor locali. Fiind compania ce a introdus conceptul de mall in Romania si primul dezvoltator de centre comerciale, credem ca principalii beneficiari ai acestei competitii vor fi clientii", a declarat, pentru Adevarul, directorul de marketing din cadrul Anchor Grup, Burcu Karasoy. In plus, este de asteptat ca preturile imobilelor din zona sa creasca in medie cu 10-15%.


Despre autor:

Adevarul

Sursa: Adevarul


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.