Intr-o atmosfera demna de Secolul Luminilor, la showroom-ul Class din Pipera s-au strans, miercuri seara, zeci de personalitati din lumea afacerilor, dar si a show-bizului, la un eveniment ce are ca scop sprijinirea si promovarea tinerilor designeri
Intr-o atmosfera demna de Secolul Luminilor, la showroom-ul Class din Pipera s-au strans, miercuri seara, zeci de personalitati din lumea afacerilor, dar si a show-bizului, la un eveniment ce are ca scop sprijinirea si promovarea tinerilor designeri romani de mobilier. Proiectul, denumit "Design Leader", a fost initiat in primavara acestui an si este sustinut de Class, lider pe segmentul mobilei de lux din Romania.
In cadrul evenimentului a avut loc o licitatie fara strigare in cadrul careia s-au pus in vanzare obiecte, precum picturile in ulei pe carton "Natura moarta cu fazani" a lui Alexandru Moscu si "Iarna" a lui Iosif Steuer, Bang & Olufsen BeoLit 800 - primul aparat radio compelt portabil lansat in 1965, Beogram 1000 primul pick-up de la Bang & Olufsen, un fotoliu din piele neagra Selva sau o consola Selva din colectia Heritage.
Printre invitatii prezenti la licitatie s-au numarat ministrul finantelor, Sebastian Vladescu, directorul general al Carrefour Romania, Jacobo Caller Celestino, presedintele Neocity Group Romania, Elan Schwartzenberg, presedintele Nova Trade, Carmen Adamescu, managerul Romcolor, Georgiana Pogonaru, Mihaela Geoana, Cristiana Copos, directorul general al Ivatherm, Ruxandra Hurezeanu, rectorul Universitatii de Arhitectura, Emil Barbu Popescu, arhitectii Dorin stefan si Dan Hanganu, dar si fostul tenismen, Ilie Nastase si sotia sa Amalia Nastase, fostul fotbalist Dan Petrescu, Alexandre Eram, Andrei Gheorghe si Cabral.
Suma de 10.879 de euro, care a fost stransa in urma licitatiei, va fi folosita la finantarea unor burse de specializare a tinerilor designeri romani la marile centre de design din lume de la Londra, Milano, Roma si Paris.
"Totul a pornit de la o remarca pe care am auzit-o la targurile internationale de mobilier, unde se vorbea despre cine pe cine copiaza. Iar cei care nu copiaza niciodata sunt cele mai mari branduri, care investesc insa in designerii lor. In aceasta industrie e foarte greu sa vii cu ceva nou, iar pentru asta iti trebuie creativitate, pe care nu o obtii daca nu investesti in tinerii talentati", spune Camelia sucu, managerul Class Mob.


Despre autor:

Adevarul

Sursa: Adevarul


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.