Marimea conteaza pentru o companie australiana care, inspirandu-se de la creatorul sutienului Wonderbra, ce creeaza iluzia unui bust mai mare, a scos pe piata lenjerie intima pentru barbatii care vor sa para mai "masculini", transmite Reuters. De can
Marimea conteaza pentru o companie australiana care, inspirandu-se de la creatorul sutienului Wonderbra, ce creeaza iluzia unui bust mai mare, a scos pe piata lenjerie intima pentru barbatii care vor sa para mai "masculini", transmite Reuters. De cand a fost lansata pe piata lenjeria "Wonderjock", in urma cu o saptamana, compania a reusit sa vanda 50.000 de perechi de chiloti. "Acest model evidentiaza toate inzestrarile naturale ale barbatului", a spus designerul Sean Ashby. Acesta a adaugat ca ideea pentru "Wonderjock" i-a venit dupa ce a primit mai multe evaluari online de la clienti. "De obicei, cand mergi la magazin sa cumperi lenjerie intima te serveste o bunica, si nu este o metoda ideala de evaluare", a spus Ashby. "Clientii nostri ne trimit evaluari. Initial, nu ne-am dat seama ca marimea chiar conteaza", a adaugat acesta. (D.V.)


Despre autor:

Ziua

Sursa: Ziua


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.