Campania derulata intens in ultimele saptamani isi propune sa promoveze imaginea Sibiului atat in tara, cat si in afara. "Sibiul, sau Hermannstadt, este pana acum primul si singurul oras votat Capitala Culturala Europeana, fara sa fie situat intr-o tara membra UE. (...) Sibiul se prezinta ca un oras inovator, fiind insa constient de propriul trecut", a completat Kastner, folosind Sibiul - CCE 2007 drept exemplu si argument pentru apartenenta Romaniei la familia europeana, in sedinta plenara pentru ratificarea tratatului de aderare a tarii noastre la UE. Beneficiul imens pe care promovarea Sibiului il aduce Romaniei, in acest context, consta in primul rand in deschiderea Europei catre cultura romana, cu accente pe multiculturalitea ce caracterizeaza orasul. Sub acest concept, "City of Culture, City of Cultures - Oras al culturii, Oras al culturilor", se desfasoara de altfel intreaga campanie de promovare desfasurata de Gav Scholz&Friends.
Despre autor:
Sursa: Ziua
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
Femeia care rescrie felul în care copiii învață să vorbească
Sursa: start-up.ro
-
Răzvan Ghenu, Arggo: Ne confruntăm cu din ce în ce mai multe atacuri cibernetice
Sursa: retail.ro
-
Care este ziua ta norocoasă în funcție de zodie în săptămâna 29 aprilie - 5 mai
Sursa: garbo.ro
-
Revolut are în vedere o creștere cu 40% a angajaților
Sursa: futurebanking.ro
-
Xiaomi, cerere peste așteptări pentru electrica SU7. 75.000 de mașini au fost...
Sursa: wall-street.ro
-
După ce Andreea Bălan l-a blocat pe rețelele sociale, Jador i-a transmis un...
Sursa: kudika.ro