La ora actuala, piata auto este dominata de cateva marci: Dacia, Daewoo, Renault, Skoda, Volkswagen si Opel. Potrivit statisticilor, liderul la modele pentru luna august este Skoda Fabia, care a reusit, printr-o strategie de marketing, sa detroneze b
La ora actuala, piata auto este dominata de cateva marci: Dacia, Daewoo, Renault, Skoda, Volkswagen si Opel. Potrivit statisticilor, liderul la modele pentru luna august este Skoda Fabia, care a reusit, printr-o strategie de marketing, sa detroneze batranul Renault Clio, lider incontestabil, care parea de neclintit. Este drept, liderul se poate schimba de la o luna la alta, o influenta covarsitoare avand-o publicitatea.
Bugetele alocate publicitatii sunt in acest an cu 20-30% mai mari decat cele din 2005, iar potrivit principalilor jucatori de pe piata auto, in 2007, acestea vor creste cu alte 30 de procente.
La inceputul anilor 90, marii importatori auto din tara noastra aveau doua-trei promotii pe an. Un spot la Tv, o campanie de reducere a preturilor si putina publicitate in presa scrisa, reprezentau maximul de strategie de marketing.


Despre autor:

Adevarul

Sursa: Adevarul


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.