Multe figuri din industria cinematografica au fost uluite de noul film al lui Mel Gibson, "Apocalypto", atat din pricina modalitatii de producere a filmului, cat si a limbii ciudate in care vorbesc actorii. Aducerea pe piata a noului film al lui Gibs
Multe figuri din industria cinematografica au fost uluite de noul film al lui Mel Gibson, "Apocalypto", atat din pricina modalitatii de producere a filmului, cat si a limbii ciudate in care vorbesc actorii. Aducerea pe piata a noului film al lui Gibson, a facut multi experti sa se intrebe in ce fel anume vor produce campania publicitara Spre deosebire de "Patimile lui Hristos", "Apocalypto" nu are milioane de crestini de care sa se "agate" si cu care sa faca audienta. Filmul a mai avut parte si de luni intregi de publicitate negativa, din pricina arestarii lui Gibson, cand a fost gasit beat la volan si apoi i-a adresat injurii ofiterului de politie. Mel Gibson a facut un parteneriat cu Walt Disney Co. pentru a distribui si a se ocupa de partea de marketing a filmului. "Apocalypto" va avea premiera pe 8 decembrie si deja s-a inceput o campanie de testare a reactiei audientei in Oklahoma si Texas.


Despre autor:

Adevarul

Sursa: Adevarul


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.