La Targul de International de Turism din aceasta toamna, sunt prezentate romanilor sute de oferte de petrecere a vacantei de iarna. Astfel, peste 200 de firme din 15 tari incearca sa-si atraga cat mai multi clienti romani. Lupta se da atat pentru men
La Targul de International de Turism din aceasta toamna, sunt prezentate romanilor sute de oferte de petrecere a vacantei de iarna. Astfel, peste 200 de firme din 15 tari incearca sa-si atraga cat mai multi clienti romani. Lupta se da atat pentru mentinerea turistilor romani pe piata turistica a Romaniei, dar si pe atragerea lor catre alte tari unde se poate merge la schiat sau sa se petreaca noaptea dintre ani intr-o tara calduroasa. Mihai Voicu, presedintele companiei de turism "Transilvania Travel" (detinuta de SIF Transilvania), ne-a declarat ca principala problema a Romaniei, ca destinatie turistica, ar fi ca "majoritatea programelor turistice interne sunt vechi, datand dinainte de 1990. Foarte putini agenti de turism sunt preocupati de inovatie, de crearea unor noi produse". Voicu a spus ca la Targul International de Turism compania sa lanseaza mai multe produse turistice ce valorifica complexele detinute de SIF Transilvania. Am lansat un set de balneoprograme ce au drept caracteristici generale prevenirea aparitiei bolilor, recuperarea fizica si psihica si tonifierea generala. Ofertele se adreseaza clientelei active cuprinse intre 30 si 80 de ani si promoveaza programe de mentinere in forma, de prevenire si combatere a obezitatii etc", a precizat directorul general al companiei Transilvania Travel.
O alta problema a tarii noastre este, potrivit specialistilor in turism, faptul ca, desi multe hoteluri sunt noi, serviciile au ramas necorespunzatoare. De aceea, compania are in vedere o directie de dezvoltare care se refera la cresterea calitatii serviciilor. "In acest scop, am infiintat un Departament specializat prin care vom derula cursuri de specializare, traininguri, in cadrul hotelurilor proprii", a adaugat Floriean Firu, director general adjunct - SIF Transilvania.
El a mentionat ca, in ceea ce priveste investitiile, bazele turistice din portofolilul SIF Transilvania (Litoral, Covasna, Brasov, Buzias, Baile Felix, Ploiesti, Tusnad) acestea sunt in plin proces de modernizare facandu-se investitii ample in hoteluri, in baze de tratament, in construirea sau reamenajarea salilor de conferinte. Compania de turism "Transilvania Travel" promoveaza si comercializeaza ofertele romanesti pe 14 externe, prin intermediul a peste 45 de parteneri din Germania, Olanda, Austria, Israel, etc. Incepand din aceasta iarna, Transilvania Travel va intra pe piata de "outgoing" oferind programe de Revelion in 12 destinatii externe si programe de schi in 9 destinatii externe.


Despre autor:

Ziua

Sursa: Ziua


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.