Serviciile online de acces la continut (abonamente la publicatii, abonamente la programe TV transmise pe internet) s-au vandut cel mai bine, in acest an, in magazinele inrolate in sistemul ePayment. Potrivit unui clasament realizat de catre compania
Serviciile online de acces la continut (abonamente la publicatii, abonamente la programe TV transmise pe internet) s-au vandut cel mai bine, in acest an, in magazinele inrolate in sistemul ePayment. Potrivit unui clasament realizat de catre compania IT Gecad, in functie de numarul de tranzactii efectuate in magazinele romanesti in perioada august 2005 - august 2006, tranzactiile care au avut ca suport serviciile de acces la continut au reprezentat 38% din total.


Despre autor:

Adevarul

Sursa: Adevarul


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.