in toamna acestui an. Avand obiective de crestere a cotei de piata foarte agresive, procesul de rebranding a fost unul complex si gandit in mai multe etape, in cursul anului 2005 facandu-se primele investitii importante in publicitate, moment in care
in toamna acestui an. Avand obiective de crestere a cotei de piata foarte agresive, procesul de rebranding a fost unul complex si gandit in mai multe etape, in cursul anului 2005 facandu-se primele investitii importante in publicitate, moment in care s-a creat si un "purtator de cuvant" al brandului, sub forma unui ursulet. Din datele de cercetare de piata facute postcampanie, a rezultat chiar necesitatea de a se imbunatati produsul in sine, schimbandu-se reteta si trecandu-se la fabricarea batonului integral din ciocolata, precum si adaugarea variantei cu lapte si caramel. Asistand clientul pe toata durata acestui proces, echipa BrandTailors a inceput efectiv munca la noua strategie de marca dupa ce s-au incheiat toate demersurile de cercetare. "Cu aceasta ocazie am aflat ca este ingrozitor de dificil sa vorbesti copiilor mai mici de 6 ani fara sa isi piarda rabdarea", marturiseste Beatrice Danis, managing partner BrandTailors.


Despre autor:

Adevarul

Sursa: Adevarul


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.