un balans fin intre asteptarile pe care intelectualii le au de la emisiune si accesibilitatea catre un public larg. Discutand despre presiunile pe care marile case de editura le-ar putea face pentru a avea reprezentare substantiala, excluzand micile
un balans fin intre asteptarile pe care intelectualii le au de la emisiune si accesibilitatea catre un public larg. Discutand despre presiunile pe care marile case de editura le-ar putea face pentru a avea reprezentare substantiala, excluzand micile edituri, producatorul Mihaela Dimbean precizeaza ca orice editura care trimite aparitiile editoriale pe adresa emisiunii are o sansa corecta de a-si vedea prezentata cartea pe micul ecran. "Cartile care urmeaza sa fie luate in discutie in cadrul emisiunii sunt alese fie din rafturile librariilor, fie de pe internet, fie din cartile pe care editurile le trimit la redactie. Mai mult, primim recomandari de la telespectatorii nostri", explica producatorul. "Cartile care nu devin subiect de discutie sunt prezentate de Cristian Tabara cu titlul de
noutati editoriale
la finalul emisiunii", puncteaza Dimbean.


Despre autor:

Adevarul

Sursa: Adevarul


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.