Iveco Romania a lansat, ieri, noul model Daily, care va fi comercializat pentru cateva luni in paralel cu modelul anterior. Vanzarile de autovehicule comerciale Iveco pe piata romaneasca vor ajunge la circa 3.600 de unitati in acest an, in crestere c
Iveco Romania a lansat, ieri, noul model Daily, care va fi comercializat pentru cateva luni in paralel cu modelul anterior. Vanzarile de autovehicule comerciale Iveco pe piata romaneasca vor ajunge la circa 3.600 de unitati in acest an, in crestere cu 35% fata de nivelul de 2.650 de unitati consemnat anul trecut, a declarat, ieri, directorul de vanzari al Iveco Romania, Victor Ilinca. Din totalul vanzarilor, vehiculele din gama Daily vor acoperi 2.650 de unitati, dupa ce anul trecut compania a comercializat 1.840 de unitati din aceasta gama.
Reprezentantii Iveco Romania estimeaza pentru 2007 vanzari totale de 4.100 de vehicule, din care circa 2.600 vor fi din gama Daily. Pana la sfarsitul anului, vor fi distribuite circa 120 de vehicule din noul model, timpul de livrare urmand sa fie cuprins intre 45 si 50 de zile, potrivit Iveco Romania.
Principalele modificari aduse la noul Iveco Daily vizeaza, conform Mediafax, design-ul exterior, motorul si transmisia, complet noi, bordul, tapiteria si scaunele.
Gama de motorizari care echipeaza noul Iveco Daily, cu versiuni avand mase intre 3,5 tone si 6,5 tone, cuprinde motoare de 2,3 litri (cu puteri de 96 Cai Putere, 116 CP si 136 CP), cu geometrie variabila, si respectiv propulsoare de trei litri, cu puteri de 146 CP si 176 CP. Clientii romani opteaza, potrivit reprezentantilor Iveco, pentru motoarele cu o putere mai mica, din ratiuni economice. Directorul de vanzari al Iveco Romania a apreciat ca in acest an clientii s-au orientat dinspre varianta de carosare furgon, foarte solicitata cu ceva timp in urma, catre versiunile tip sasiu.
"In ultimul timp, pentru gama Daily sunt foarte cerute variantele autosasiu, de 3,5 si 6,5 tone, in detrimentul furgonetelor. Daca in urma cu trei ani 80% din masinile vandute din aceasta gama erau furgonete si restul de 20% tip sasiu, in prezent doar 30% dintre vanzari sunt reprezentate de furgonete si restul de 70% sunt tip sasiu", a afirmat Ilinca.
El a aratat ca orientarea firmelor catre masini tip sasiu se datoreaza tendintelor de specializare a acestora, clientii nemaifiind satisfacuti de un simplu furgon si au nevoie de un sasiu pe care sa il monteze in functie de necesitati, o bena simpla, acoperita sau descoperita, o bena basculabila sau o macara.


Despre autor:

Curierul National

Sursa: Curierul National


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.