de departe vanzarile de carti de afaceri. Specializata pe cartea de marketing si advertising, Editura Brandbuilders vinde aproape 80% din tiraj in Capitala. Gabriela Ciucurovschi, director al Brandbuilders Grup, imparte publicul-tinta in doua m
de departe vanzarile de carti de afaceri. Specializata pe cartea de marketing si advertising, Editura Brandbuilders vinde aproape 80% din tiraj in Capitala. Gabriela Ciucurovschi, director al Brandbuilders Grup, imparte publicul-tinta in doua mari categorii. In prima se incadreaza reprezentantii marilor companii, manageri, specialisti in marketing, PR si advertising. In a doua intra micii intreprinzatori, cei care vor sa-si deschida o afacere si studentii. "Este o categorie pe care vrem sa o ajutam sa constientizeze oportunitatea de instruire pe care o au prin intermediul acestor carti. Daca marile companii isi permit sa ofere traininguri angajatilor, pentru micii intreprinzatori cartile sunt cele mai ieftine si mai eficiente mijloace de instruire", apreciaza Ciucurovschi. Dezvoltarea economica creste cererea de carti de afaceri. "Multi patroni incep sa-si dea seama ca vor pierde daca nu investesc in oamenii pe care ii au", considera Ion-Ovidiu Panisoara, coordonatorul colectiei "Cariere. Succes. Performante" a Editurii Polirom. Concentrarea pe un singur domeniu a ajutat editura in impunerea ei pe piata. Ea a mers pe mana autorilor straini, cu notorietate. In cei patru ani de existenta, au fost publicate 16 titluri, iar cifra de afaceri s-a dublat in fiecare an. "Din cartea straina academica si profesionala, cea de business reprezinta 40-50% din vanzari", ne spune Ion Arzoiu, director Prior Books, unul dintre cei mai importanti distribuitori de carte straina din Romania. Compania dezvolta un program de adoptii de manuale internationale, cu marile edituri universitare partenere. "Profesorii, indiferent de cursul predat si de centrul universitar din care fac parte, pot beneficia de manuale la standarde internationale, de bonusuri si de preturi atractive la achizitia unui stoc pentru studenti. Editura CODECS reprezinta doar 3% din activitatea grupului. Ea este insa o activitate care se autosustine, 70% din desfacere facandu-se prin librarii si doar 20% catre studentii proprii. Alegerea titlurilor este decisiva pentru succesul unei edituri.


Despre autor:

Adevarul

Sursa: Adevarul


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.